مدیر حوزه امام جعفرصادق (ع) شهرستان زاهدان

نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر نیازمند فرهنگسازی است

مدیر حوزه امام جعفرصادق (ع) شهرستان زاهدان گفت:نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکردر جامعه نیازمند فرهنگسازی است
کد خبر: ۸۹۸۶۲۰۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
حجت الاسلام و المسلمین حمید موذنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان اظهار داشت: یکی از منکرات عصر حاضر ظلمی است که در برخی کشور‌ها نسبت به مسلمان اعمال می‌شود.

وی افزود: یک فرد با ایمان با شناخت منکرات و معروفات راه صحیح را برمی گزیند و به ترویج معروفات می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه برخی منکرات ریز و برخی بزرگ هستند تصریح کرد: مقابله باظلم مستکبران یکی از دستاورد‌های انقلاب به رهبری امام خمینی (ره) است.

وی ادامه داد: امام راحل با وسعت اندیشه و شناختی که نسبت به معروفات و منکرات داشتندبا حکومت ظالم پهلوی به مبارزه پرداختند و انقلاب اسلامی را برای ما به ارمغان آوردند.

مدیر حوزه امام جعفرصادق (ع) شهرستان زاهدان گفت: انقلاب‌هایی که شکل گرفته اند بر خواسته از نگاه عمیق نسبت به ظلم است که عده‌ای باطبع بلند به مقابله با آن بپا می‌خیزند.

حجت الاسلام و المسلمین حمید موذنی افزود: رسالت مسلمان و افراد انقلابی مبارزه با ظلم، برقراری آزادی و تحقق بخشیدن به اهداف جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به حراست و پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب تصریح کرد: مقابله با آسیب‌هایی که در جامعه وجود دارد در هر عصری متفاوت است و امروز چالشی به عنوان شبکه‌های مجازی مطرح است.

وی ادامه داد: در این راستا رسانه‌ها می‌توانند نقش موثری در جهت سالم نگه داشتن فضای جامعه ایفاء کنند و با انجام اقدامات فرهنگی به احیاء و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر بپردازیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار