سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه استان اردبیل گفت: وحدت و هماهنگی همواره در بین نیرو‌های مسلح وجود دارد و می‌توان گفت: یک وحدت بی مثال در کشور است، ولی همیشه باید به فکر افزایش و ارتقای آمادگی توان رزمی اعتقادی و وحدت در تمام عرصه‌ها باشیم.
کد خبر: ۸۹۸۶۲۰۸
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳

وحدت و هماهنگی نیرو‌های مسلح در کشور بی مثال است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازده قانع پیش از ظهر امروز در همایش همایش موّدت و همدلی نیرو‌های مسلح استان اردبیل که در مجتمع فرهنگی ولایت برگزار شد گفت: وحدت و هماهنگی همواره در بین نیروهای مسلح وجود دارد و می توان گفت یک وحدت بی مثال در کشور است ولی همیشه باید به فکر افزایش و ارتقای آمادگی توان رزمی اعتقادی و وحدت در تمام عرصه ها باشیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ادامه با اشاره به بیعت همافران ارتش با معمار کبیر انقلاب در این روزها خاطر نشان کرد: 18 بهمن نقطه اوجی در تاریخ انقلاب اسلامی است که در آن تعدادی از همافران ارتش در مدرسه علوی با امام دیدار و بیعت کردند.

سردار بابازاده ترویج روحیه وحدت و همدلی را در عمل مهم دانست و گفت: نیروهای مسلح و ارتش کوه های با صلابت کشور هستند که آسایش مردم حفظ شود و در سخترین شرایطی که دشمن امنیت کشور را تهدید می کند با رشادت های خود مانع خدشه دار شدن استقلال کشور است.

وی در ادامه نقش نیروی انتظامی را در جای جای کشور مهم و خطیر دانست گفت: نیروی انتظامی امروزه با کاری که در راستای ایفای قانون به صورت شبانه در کنار مردم روزی می کند نشان از وجود روحیه قوی انقلابی در این نیرو است.

فرمانده سپاه استان اردبیل در ادامه با اشاره به نقش نیروهای مرزبانی در جای جای پهنه خاکی این کشور گفتک کار نیروی انتظامی جهت حراست از مرزها علاوه بر مبارزه با دشمن و تهدید خارجی جنگ با طبیعت سخت می باشد.

سردار بابازاده گفت: بسیج به عنوان یک چتر نجات برای کشور و تمامی نیروهای مسلح هست که در زمان جنگ نیز این نیروی مردمی با حضور گسترده در کنار رزمندگان سبب ناکام ماندن دشمن شدند.

وی تصریح کرد: از وجود علما و مجموعه حفاظت نیروهای مسلح و مسئولان عقیدتی بهره مند هستیم که حضور این افراد جان بر کف نیز سبب افزایش کارایی نیروهای نظامی و انتظامی و حفظ اقتدار می شود.

وحدت و هماهنگی نیرو‌های مسلح در کشور بی مثال است

فرمانده سپاه استان اردبیل در پایان سخنان خود گفت: نیروهای مسلح همیشه در کنار یکدیگر بوده و ما فداکاری ها و ایثارگری های سایر نیروهای مسلح را فراموش نمی‌کنیم ولی گاها برخی افراد معاند نظام٬ در حال تفرقه افکنی بین نیروهای مسلح هستند تا سبب ایجاد تفرقه و دوگانگی بین نیروهای مسلح شوند.

وی بیان کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی بسیج در استان اردبیل با حضور مردم فعالیت های خود را به صورت گسترده و با تمام توان شروع کرده است و در مناطق محروم استان کارها و اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: حضور در 22 بهمن برای ما بسیار مهم و تاریخی است که باید در این روز با حضور گسترده بتوانیم از نظام مقدس ایران دفاع کرده و نقشه های شوم دشمنان را روشنگری کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار