خبرهای داغ:
سازمان بسیج جامعه زنان کشور در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با انتشار بیانیه ای از همه بسیجیان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت به عمل آورد.
کد خبر: ۸۹۸۶۱۶۷
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
 به گزارش بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج،خبرگزاری بسیج، بهمن، ماه شور و شعور است. ماه بصیرت، آگاهی و ولایتمداری است. ماهی است که به مدد و یاری حضرت حق تعالی، کاخ 2500 ساله شاهنشاهی به دست مستضعفان واژگون گردید و دیگر بار آیه شریفه و من نصر الا من عندالله­العزیز الحکیم در تاریخ بشر محقق گردید. بهمن ماه صلابت است و عشق، صلابت حق خواهان و عشق به محرومان اقصی نقاط جهان. بهمن، ماه تجدید دوباره عاشورا و پیروزی خون بر شمشیر است.

ملت بصیر و فهیم ایران در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در حالی این ایام عزیز را جشن می گیرند که در تمام سال­های عمر پربرکت این نهضت، سخت ترین هجمه های دشمنان را در عرصه های سیاسی، نظامی، فرهنگی، اقتصادی و... متحمل گردیده است و اکنون نیز ناامن نمودن منطقه و بسیج کشورهای مرتجع عرب از دیگر راه کارهای مقابله استکبار با این نظام الهی است تا شاید در اراده ملت بزرگ ایران خللی وارد نموده و این انقلاب را از مسیر خود منحرف نماید اما به مدد و یاری حق این انقلاب همچنان در مسیر خود با قدرت در حال حرکت است و ذره ای از اهداف اولیه ای که امام راحل برای آن تبیین نموده است پا پس نکشیده است.

با همه این هجمه ها و سنگ اندازی­ها از سوی دشمنان به اذعان مراکز تحقیقاتی غرب و سازمان های بین المللی شکاف طبقاتی در ایران از آمریکا، روسیه، ترکیه و 73 کشور جهان کمتر است. امید به زندگی در ایرانیان از رشد خیره­کننده­ای برخوردار بوده و نیز توسعه انسانی ایران بعد از انقلاب اسلامی به بالاترین شاخص خود رسیده است.

در جایی دیگر اذعان می دارند اکثریت قاطع مردم ایران علی رغم داشتن مطالبات معیشتی از ساختار سیاسی نظام جمهوری اسلامی و سیاست­های کلی آن حمایت می کنند و 94% از ایرانی ها برنامه های موشکی کشور خود را مورد حمایت قرار می دهند.

حضور و مشارکت فزاینده زنان در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و... کشور با حفظ کرامت جایگاه زن مسلمان او را به عنوان الگوی سوم زن در جهان معرفی نموده و همه اینها در حالیست که سیطره تفکرات فمینیستی و یا کالاوارگی زنان در جهان سایه انداز گردیده است.

این ها نمونه ای از پایداری یک ملت در مسیر خواسته های الهی و به حق خود است، بی شک این همه شور، شعور و عزم راسخ در راه رسیدن به هدفی متعالی جز با رهبری قاطع، حکیمانه، معنوی و فارغ از تبعیت از هرگونه هوی و هوس امکان پذیر نمی باشد. راهبری که در فضای غبارآلود و پرمخاطره پیروانش را به سرمنزل مقصود رهنمون کند و راه از بی راهه به پیروان خود بشناساند.

سیرکوتاهی در روند تاریخی انقلاب های جهان و بررسی توفیق و عدم توفیق آنان در سال های پس از پیروزی نقش بی بدیل زعامت و رهبری را در پیروزی، تداوم و به ثمر رسیدن انقلاب ها را بیش از پیش در منظر دیدگان اهل نظر به نمایش می گذارد.

راه به گزاف نرفته­ایم اگر اصلی­ترین عامل به ثمر نرسیدن نهضت بیداری اسلامی منطقه را نداشتن رهبری قاطع و مدبر بدانیم و نیز به انحراف کشیدن بسیاری از انقلاب های بزرگ جهان به دلیل عدم رهبری بصیر و دور اندیش و فارغ از تمنیات دنیایی بوده است.

اینک که به حول و قوه الهی انقلاب شکوهمند اسلامی در سایه تدابیر هوشمندانه امام خامنه ای (­مد­ظله­العالی) رهبری حکیم و فرزانه که با بصیرت و روشن بینی در این سال­های پر تلاطم  و پر مخاطره کشتی انقلاب را با درایت به پیش می برند؛ سازمان بسیج جامعه زنان کشور ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و دعوت ملت قهرمان ایران اسلامی به حضور پرشور در راهپیمایی بزرگداشت یوم الله 22 بهمن همراه با بسیجیان عزیز بار دیگر با آرمان­های بلند امام راحل (ره) و رهبر انقلاب اسلامی امام خامنه­ای(مدظله العالی) تجدید میثاق نموده و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی آمریکای جهانخوار و هم پیمانانش خواهد زد.

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات