جانشین سپاه بیت المقدس کردستان در دیدار از دو خانواده معظم شهدا: عزت و سربلندی جامعه اسلامی مرهون خون شهدای ایران اسلامی است و ما امروز بایستی ادامه دهنده راه این شهدای عزیز باشیم.
کد خبر: ۸۹۸۶۱۵۱
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار فلاح، جانشین سپاه بیت المقدس به همراه نجفی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، همچنین دهقان، مدیرکل اقتصاد و دارایی استان با همراهی زندیه، معاون سرمایه انسانی بسیج و سنتی، مسئول ایثارگران بسیج سپاه بیت المقدس به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با خانواده‌های معظم شهیدان محمدسلیم لطفی و رستم طهماسبی دیدار نمودند.

در این دیدار سردار فلاح با اشاره به رشادت‌های شهدای گرانقدر و صبر و شکیبایی خانواده‌های عزیز شهدا، مشکلات این خانواده‌ها را بررسی و قول مساعدت دادند.

وی اظهار داشت: عزت و سربلندی جامعه اسلامی مرهون خون شهدای ایران اسلامی است و ما امروز بایستی ادامه دهنده راه این شهدای عزیز باشیم.


در این دیدار ضمن تقدیر از صبر و شکیبایی خانواده‌های شهدای مذکور، تقدیرنامه و هدایایی توسط سپاه بیت المقدس و اداره کل اقتصاد و دارایی استان به این عزیزان تقدیم شد.


در ذیل به مختصری از زندگی نامه این دو شهید گرانقدر اشاره شده است.


شهید محمدسلیم لطفی فرزند علیخان ششم اردیبهشت ۱۳۳۰، در روستای حسن اباد از توابع شهرستان سنندج زاده شده است. خواندن و نوشتن را نمی‌دانست و به همراه پدر کشاورزی می‌کرد. او در سال ۱۳۵۰ ازدواج کرد که حاصل آن سه پسر و یک دختر بود. بیستم اردیبهشت سال ۱۳۶۲ به عنوان بسیجی در روستای تازه آباد چهل گزی هنگام درگیری با گروهک‌های ضد انقلاب بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید. مزار او در روستای هشتمیز سنندج واقع شده است.


شهید رستم طهماسبی فرزند حسین، یکم اسفند سال ۱۳۴۲ در روستای سورال از توابع شهرستان قروه به دنیا آمد. او نیز به همراه پدر کشاورزی می‌کرد و عصای دست پدر بود. تا اول راهنمایی درس خواند و در سال ۱۳۶۰ ازدواج کرد که حاصل آن دو دختر و سه پسر بود. او در بیست و دوم مرداد سال ۱۳۷۴، توسط گروهک منحله دموکرات ترور و به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر او در همان روستا به خاک سپرده شده است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات