فرمانده سپاه بیجار اعلام کرد:

رواج آسیب‌های اجتماعی تهدیدی برای جامعه است

فرمانده سپاه بیجار گفت: وضعیت کنونی در کشور با توجه به گسترش آسیب‌های اجتماعی در تراز انقلاب اسلامی ایران نیست.
کد خبر: ۸۹۸۶۱۴۲
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسن عسکری در نشست روشنگری بانوان بسیجی در محله تازه آباد که به همت پایگاه مقاومت کوثر برگزار شد ضمن گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی در طی این ۳۹ سال برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک لحظه هم بیکار ننشستند.

وی با اشاره به دوران هشت سال جنگ تحمیلی افزود: مردم ایران اسلامی در طول این هشت سال با دست خالی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح که تمامی کشور‌های استکباری از آن حمایت می‌کردند ایستادگی کرد.

فرمانده سپاه بیجار با بیان اینکه سه عامل در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی داشت، گفت: ولایت فقیه و رهبری، حضور مردم و ایمان به خداوند متعال سه عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی است که در بقای آن در طول این ۴۰ سال نیز در بقای آن نقش اساسی داشته است.

عسکری با اشاره به هجمه دشمنان در چند سال اخیراعلام کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در حال حاضر بیشترین هجمه‌ها را بر روی بانوان که نقش اساسی در خانواده و جامعه دارند پیاده کرده است.

وی با اشاره به رواج آسیب‌های اجتماعی در جامعه گفت: زنان پاکدامن موجب پرورش فرزندان پاکدامن می‌شوند که برای احیای انقلاب و اسلام جان خود را تقدیم می‌کنند.

فرمانده سپاه بیجار تصریح کرد: دشمنان ما با هزینه میلیارد‌ها دلار می‌خواهند تا سال ۲۰۳۰ چیزی از تقدس خانواده در نظام ما باقی نگذارد.

این مسئول در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره تهدیدات فضای مجازی، اظهار داشت: متاسفانه فضای مجازی ما بدون هیچ کنترلی نقش مهمی در ترویج آسیب‌های اجتماعی در جامعه دارد که در بعضی مواقع به تهدیدی علیه امنیت ملی نظام هم تیدیل شده است.


وی ادامه داد: امروز با توجه به پیشرفت تکنولوژی نظامی هیچ تهدیدات خارجی متوجه ما نیست بلکه تهدیدات داخلی مانند بیکاری، گرانی و وضعیت نگران کننده اقتصادی بعنوان خطری برای جامعه محسوب می‌شود.


فرمانده سپاه بیجار بر تقویت اعتقادات جوانان توسط والدین و معلمان تاکید کرد و افزود: بسیج با برگزاری کلاس‌های روشنگری نقش مهمی درراین ماموریت دارد.

عسکری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرهنگ بعنوان هوا است که همه از آن استفاده می‌کنند، گفت: دشمنان ما برای آلوده کردن این هوا یک لحظه هم بیکار ننشیتع اند و دائم در حال ملتهب کردن آن هستند.


این مسئول اضافه کرد: با توجه به وضعیت بیکاری و مشکلات اقتصادی بانوان ما با روی آوردن به سمت مشاغل خانگی نقش مهمی در تقویت بنیه اقتصادی خانواده دارند.


انتهای پیام/7727
ارسال نظرات