مسئول دفتر خبر صدا و سیما در سوریه و عراق با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال مقابله با نظام اسلامی است به رشادت‌های مدافعان حرم در سوریه و عراق اشاره نمود و گفت: مدافعان حرم امنیت را به منطقه بازگرداندند.
کد خبر: ۸۹۸۶۱۳۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسن شمشادی خبرنگار سازمان صدا و سیما در سوریه و عراق در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر که در شهر دلبران برگزار شد، با اشاره به گروهک تروریستی داعش، اظهار داشت: داعش گروهی تروریستی است که تمام جهان را به خطر انداخته بود.


وی افزود: گروه تروریستی داعش نابود شد، اما همچنان گروه‌های تروریستی دیگری هستند که فعالیت دارند و عده‌ای فرصت طلب از عدم آگاهی مردم سواستفاده می‌کنند و مطالبی خلاف واقع را عنوان می‌کنند.


شمشادی با بیان اینکه زمان زیادی لازم است تا آنچه درطول این چند سال گذشته، در سوریه اتفاق افتاده بیان شود خاظر نشان کرد: عده‌ای در فضای مجازی موضوع شهامت و رشادت مدافعان حرم را نادیده می‌گیرند و با ایجاد شبهاتی به دنبال پنهان نمودن واقعیت هستند.


وی با اشاره به مظلومیت مدافعان حرم گفت: هیچ رسانه‌ای نشان نداد که مدافعان حرم چه کار بزرگی انجام دادند و هیچ گاه نگفتند نیرو‌های ما مظلومانه با خون خواران می‌جنگند و مظلومانه شهید می‌شوند.


مسئول دفتر خبر صدا و سیما در سوریه و عراق اظهار داشت: رسانه‌های معاند با استفاده از تاکتیک‌های مختلف نظیر دروغ نمایی، کوچک نمایی، بزرگ نمایی، کشته سازی و دیگر تاکتیک‌ها همواره تلاش کرده اند که احساسات عمومی را علیه نظام‌های اسلامی مانند ایران و سوریه و عراق و یمن و ... جریحه دار کنند.


شمشادی به نقش زنان در مقابله با داعش اشاره نمود و مادران و همسران شهدای مدافع حرم را ام وهب‌هایی نامید که از کربلا آعاز شدند و همچنان وجود دارند و افزود: در کنار مردان مردی که در سوریه و عراق در برابر تروریست‌های تا بن دندان مسلح می‌جنگند؛ مادران و زنانی هستند که دوری از عزیزان خود را تحمل می‌کنند و بر آن صبوری دارند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات