مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سقز در جمع فرهنگیان بسیجی این شهرستان ترویج و اشاعه روحیه خودباوری امام (ره) در بین مردم را از وظایف همگانی دانست.
کد خبر: ۸۹۸۶۱۲۵
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در گرامیداشت دهه مبارک فجر ویژه برنامه‌ای با حضور ۱۰۰ نفر از فرهنگیان بسیجی که با همت بسیج فرهنگیان این شهرستان درنمازخانه اداره آموزش و پرورش برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین شفیع خانی اظهار داشت: اگر روشنگری، بصیرت و موفقیتی در زندگی داریم آنرا مدیون اساتید و معلمین عزیز هستیم.

شفیع خانی اضافه کرد: در زمان طاغوت کشور ما در زیر یوغ و سلطه سردمداران آمریکا در غرب و شوروی در شرق بوداما امام (ره) با توکل به خداوند و اراده مردم جهان را از حالت دو قطبی درآورد و کشور را از وابستگی به اجانب رهانید.

وی با بیان اینکه، چون اراده خدا بر این انقلاب محقق شده بود، با لطف و عنایت خداوند و حمایت‌های مردم این پیروزی به دست آمد، افزود: این انقلاب تداوم حکومت اسلامی زمان پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم بود.

او ترویج و اشاعه روحیه خودباوری امام (ره) در بین مردم را از وظایف همگانی دانست و گفت: یکی از معجزات انقلاب اسلامی بها دادن به مستضعفین در برابر مستکبرین و مقاومت بی نظیر ملت در برابر ظلم و تعدی دشمنان است.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: این مردم با ایمان و قاطعیت در تصمیم گیری و با تکیه بر رهبری هوشیارانه و با صلابت امام (ره)، نوعی جسارت و شجاعت منحصر بفرد پیدا کردند که در هیچ جای دنیا سابقه نداشت.

شفیع خانی به قدرت جریان سازی امام (ره) اشاره و اضافه کرد: توده‌های مختلف مردم برای سربلندی اسلام و مسلمین و پیروزی بر طاغوت و طاغوتیان متحد کرد و دشمن بعد از انقلاب در صدد تضعیف این وحدت می‌باشد.

حجت الاسلام شفیع خانی در ادامه گفت: باور واعتقاد ماست که ملت باید محکم‌تر و با اراده‌تر از همیشه در صحنه باشند، چون دشمنان هم از این راه وارد می‌شوند تا بلکه بتوانند در اتحاد و یکدلی مردم نفوذ کرده و جبهه حق و حقیقت مردم را با نیرنگ ضعیف کنند.

شفیع خانی به ضرورت ترویج اندیشه‌های امام (ره) اشاره کرد و افزود: اگر مبانی و اندیشه‌های سیاسی ایشان را ترویج ندهیم، به تعبیر رهبر معظم انقلاب، از دشمن سیلی خواهیم خورد.

وی به وظیفه خطیر معلمین و فرهنگیان در اشاعه فرهنگ ایرانی و اسلامی و رسالت انقلاب اشاره و تصریح کرد: وظیفه هدایتگری معلمین و پرورش فرزندان و نسل جوان مملکت را می‌توان در ترویج فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی وعزتمندی انقلاب نمایان دید.

او در پایان با اشاره به اینکه باید در این دوران پیوسته یادی از شهدا بکنیم تاکید کرد: اگر امروز جایگاه و ارزشی در جامعه داریم آنرا مدیون خون شهدا و شهدای انقلاب هستیم.

از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی قرائت کلام الله مجید توسط قاری برتر کشوری، خیر مقدم سیدیان مدیریت آموزش و پرورش، اجرای مراسم مولودی خوانی و دف نوازی، بازخوانی اشعار و دیوار نویسی‌های روز‌های آخرین سرنگونی رژیم پهلوی بود.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات