همواره نصرت الهی را پشت سر انقلاب می‌بینیم و همین ما را بس و هیچ توطئه‌ای هم از طرف دشمن کارساز نخواهد بود.
کد خبر: ۸۹۸۶۰۷۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده، ولی فقیه در استان کردستان، در آیین افتتاح سراسری ۹۵۸ پروژه محرومیت زدایی و اهدای ۱۵۷ جهیزیه نو عروسان توسط سپاه بیت‌المقدس کردستان، اظهار داشت: یکی از رویش‌ها و برکات انقلاب اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و هست و به فرمود:: امام راحل، اگر سپاه نبود کشور هم نبود و این نهاد انقلابی در تمام مسائل امنیتی، ارزشی و دفاعی از کشور حضوری تاثیرگذار و تعیین‌کننده داشته است.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی افزود: سپاه در حوزه رفاهی و اشتغالزایی کار‌های خوبی انجام داده، اما برای ایجاد درآمد و اشتغالزایی باید شتاب بیشتر داشته باشیم.


وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: هر مقدار هزینه کنیم، اما محرومین را مورد توجه قرار ندهیم در واقع هیچ کاری برای انقلاب نکرده ایم.


آیت الله شاهرودی با توجه به خدمات سپاه پاسداران افزود: سپاه پاسداران به عنوان یک برکت مهم انقلاب اسلامی، نه تنها حافظ انقلاب بوده است بلکه به بشریت نیز خدمت کرده است که یک نمونه آن شکست داعش به عنوان یک گروهی که کل بشریت و انسانیت را تهدید می‌کرد.

وی با خاطر نشان کردن این نکته که همه مستضعفان از اقتدار ایران خوشحال‌اند، گفت: همواره نصرت الهی را پشت سر انقلاب می‌بینیم و همین ما را بس و هیچ توطئه‌ای هم از طرف دشمن کارساز نخواهد بود.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات