به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:
امام جمعه موقت بهاباد با اشاره به اینکه اسلام در جهان و دنیا عزت و عظمت پیدا کرده است اظهارداشت: این‌ها همه مدیون خون شهدائی است که ان خودرادراه اسلام وانقلاب داند تااین درخت نو پای انقلاب شکل گرفت.
کد خبر: ۸۹۸۶۰۶۱
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، به مناسبت سی ونهمین سالگرد پیروزی شکو همند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی بهاباد با حضور فرما ندار، امام جمعه موقت، فرماند هان نظامی و انتظامی، مسئولان ادارات و نهاد‌ها و خانواده معظم شهداء در فرماندهی انتظامی بهاباد برگزارشد.
امام جمعه موقت بهاباد در مراسم صبحگاه نیرو‌های نظامی و انتظامی شهرستان بهاباد با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامی داشت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و با بیان اینکه امام روحیه خودباوری و خود اتکائی را به ملت ایران تزریق کرد گفت:: ما می‌توانیم به برکت این انقلاب روی پای خود بایستیم و به هیچ کشوری وابستگی نداشته باشیم.
امام جمعه موقت بهاباد با اشاره به اینکه اسلام در جهان و دنیا عزت و عظمت پیدا کرده است اظهارداشت: این‌ها همه مدیون خون شهدائی است که ان خودرادراه اسلام وانقلاب داند تااین درخت نو پای انقلاب شکل گرفت.
اخوان با بیان اینکه آمریکا که در راس دشمنان ملت ایران است ودست از دشمنی با ما بر نمی‌دارد اظهارداشت: دشمن دشمن است و هرگز دست از دشمنی با ملت ونظام ما بر نمی‌دارد وباید هوشیار و مراقب بود.
وی وابسته نبودن به قدرت‌های شرق و غرب، مبارزه با استکبار جهانی و اسرائیل به عنوان غده سرطانی در قلب امت اسلامی، حاکمیت اسلام و مردم سالاری دینی را از جمله اهداف ترسیم شده انقلاب توسط امام راحل برشمرد و افزود: درسایه عنایت و نصرت الهی و به برکت خون شهیدان، رهبری‌های امام راحل و جانشین خلف ایشان و حضور همیشه درصحنه مردم، انقلاب اسلامی در راستای تحقق این اهداف حرکت می‌کند.
رئیس حوزه علمیه بهاباد با بیان اینکه در آن زمان دنبال استقلال سیاسی و اقتصادی بودیم و بعد از پیروزی انقلاب تا حد قابل توجهی استقلال اقتصادی پدید آمد، عنوان کرد: در مسیر دست یافتن به استقلال با چالش‌های سنگینی روبه‌رو بوده و هستیم. استقلال فرهنگی هم یکی از مسائل مورد توجه است ودر رژیم شاهنشاهی ایران از نظر فرهنگی تحت تاثیر فرهنگ غربی و رضاخان نماد اجرایی وعملیاتی کردن فرهنگ غرب در ایران و الگوی او نیز آتاتورک در ترکیه بود. او می‌خواست تا با زور و با قدرت نظامی فرهنگ را پیاده کند.
وی با اشاره به اینکه هیچ‌گاه هیچ ملتی اجازه نمی‌دهد که ارزش‌های آن را زیر سوال ببرند، خاطرنشان کرد: باید از ارزش‌ها صیانت، حفاظت و از نسلی به نسل دیگر منتقل شود. آنچه هویت ملتی را شکل می‌دهد همین ارزش‌ها است.
اخوان خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران بعد از گذشت چهار دهه، همچنان استوار است و مردم در تمام صحنه ها، حضور باشکوهی دارند و در ۲۲ بهمن نیز پاسخ یاوه گویی‌های دشمنان را خواهند داد.
ارسال نظرات