خبرهای داغ:
یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس و راوی کتاب «نورالدین پسر ایران» در آیین گرامیداشت سالروز عملیات والفجر ۸ و تجلیل از خانواده شهدای هشترودی این عملیات در حسینیه ثارالله سپاه هشترود گفت: انسان های بسیاری در راه وطن جان داده اند تا دیگران در آسایش باشند و باید قدردان خون شهدا باشیم.
کد خبر: ۸۹۸۶۰۱۲
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سید نورالدین عافی اظهار داشت: مسئولان باید قدردان مردمی باشند که در راه وطن از مال و جان خود گذشته اند و برای خدمتگزاری به آن ها از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

وی افزود: پست و مقامی که بدست مسئولان می رسد امانتی در دست آن هاست و بدانند که شهدا در روز قیامت از آن ها سوال خواهند کرد.

این رزمنده دروان دفاع مقدس بیان کرد: مردم ایران باید از نعمات بیشمار انقلاب بهره مند شوند و تنها راه آن وحدت مسئولان در مسیر خدمت به ملت است.

عافی تاکید کرد: بازگویی خاطرات دوران دفاع مقدس برای مردم و بخصوص نسل جوان یک ضرورت است و تاثیر کتاب نورالدین پسر ایران در شناخت مردم از رزمندگان و دوران دفاع مقدس می تواند نمونه خوبی باشد.

راوی نورالدین پسر ایران، امنیت را دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی عنوان کرد و آن را با امنیت آمریکا و کشورهای اروپایی غیر قابل قیاس دانست که هر روز قتل و کشتار رخ می دهد و از برکات انقلاب اسلامی تامین امنیت کشورهای مسلمان به دست رزمندگان مدافع حرم است که صدور انقلاب را برای جهانیان نوید می دهد.

وی رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس را جوانانی از جنس همین مردم معرفی کرد که تنها و تنها با اقتدا به امام امت و ولی فقیه زمان راه حق را شناختند و مسیر رستگاری را پیمودند و امروز جوانان برای رسیدن به مقام شهدا و رزمندگان باید پشتیبان ولایت فقیه باشند.

فرمانده سپاه هشترود نیز گفت: مردم ایران به انقلاب می بالند و به امنیت و آرامش خود افتخار می کنند و تنها برخی ناملایمات از سوی برخی از مسئولان آن ها را ناراحت می کند بنابراین مسئولان باید نسبت به خدمتگزاری به مردم کمر همت ببندند.

احمد تقی پور اظهار داشت: ترس استکبار از تشکیل هسته های انقلاب در اروپا و آمریکاست و درصدد مقابله آن هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها