فرمانده سپاه رشت:

هر فعالیتی که در راستای شناساندن انقلاب اسلامی صورت بگیرد شایسته تقدیر است

سرهنگ پاسدار حسین مصطفی‌پور با معرفی کتاب ایران دیروز امروز و فردا اثر محسن نصری تصریح کرد: این کتاب پربار با یک‌قلم ساده، روان و با عدم پیچیدگی، مباحث مربوط به فرایند انقلاب را در سه مرحله قبل، بعد و آینده انقلاب موردبررسی قرار داده است.
کد خبر: ۸۹۸۶۰۰۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حسین مصطفی‌پور ظهر امروز در نشست کتاب‌خوان فرماندهان سپاه قدس گیلان در سالن شهدای صالحین سپاه قدس گیلان  با تبریک ایام دهه مبارک فجر و تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: هر فعالیتی که در راستای شناساندن انقلاب اسلامی صورت بگیرد شایسته تقدیر است. 

وی با اشاره به اهمیت تشریح ریشه‌ها و زمینه‌ها در پیروزی انقلاب برای نهادینه‌سازی در جوانان و نوجوانان گفت:  تبیین دوران طاغوت و گردنه‌های حیاتی پرفراز و نشیبی که انقلاب از آن عبور کرده است موجب آشنایی نسل جدید از آن اتفاق مهم تاریخی خواهد شد. 

 فرمانده سپاه ناحیه رشت با اشاره به اینکه نهادینه کردن از طریق  آثار مکتوب و غیر مکتوب در شناساندن فرایند انقلاب مؤثر است افزود: تشریح فرهنگ انقلاب اسلامی و شناسایی آن به نسل جدید در راستای آرمان‌های انقلاب و امام خمینی (ره)  است و نباید بگذاریم آن‌همه حماسه و ایثارگری تبدیل به افسانه شود.

مصطفی‌پور با معرفی کتاب «ایران دیروز امروز و فردا» اثر محسن نصری تصریح کرد: این کتاب پربار با یک‌قلم ساده، روان و با عدم پیچیدگی، مباحث مربوط به فرایند انقلاب را  در سه مرحله قبل، بعد و آینده انقلاب موردبررسی قرار داده است.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه این انقلاب بی‌نام خمینی (ره) در هیچ جای جهان شناخته‌شده نیست بیان کرد: اشرافی گری با تفکر انقلابی در تضاد است و برخی‌ با اشرافی‌گری  و غفلت از تفکر اصیل انقلابی موجب آسیب زدن به این نظام شده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه رشت با تأکید بر اینکه باید مسیر درست مطالعه به جوانان و نوجوانان آموزش داده شود افزود: درست انتقال دادن حوادث و وقایع انقلاب از وظایف مهم اهل‌قلم است که اگر میسر نشود ممکن است منجر به تحریف و ارائه عدم واقعیت حقایق این اتفاق منحصربه‌فرد تاریخی  شود که آسیب بزرگی را متحمل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌کند. 

ارسال نظرات