فرمانده سپاه قدس گیلان:

نظام اسلامی ایران در ابعاد مختلف برای دنیا الگو شده است

عبدالله پور با اشاره به شرایط فعلی منطقه گفت: اینکه یمن باوجود فقر اقتصادی باقدرت جهت مقابله با ظلم قد علم کرده و گرسنگی را تحمل می‌کند، نشان از پذیرش تفکر مبارزه با سلطه است.
کد خبر: ۸۹۸۶۰۰۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر امروز در نشست کتاب‌خوان فرماندهان سپاه قدس گیلان در سالن شهدای صالحین سپاه قدس گیلان  با تبریک ایام دهه‌ی مبارک فجر و تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد:  انقلاب اسلامی ایران، یک انقلاب  عادی نیست و نیاز به تحقیق  و کندوکاو فراوان دارد.
 
وی  ماندگاری و طول عمر انقلاب اسلامی ایران را یکی از دلایل عادی نبودن انقلاب اسلامی دانست و گفت: با توجه به اعترافات دشمنان، آسیب‌هایی که دشمنان به این کشور وارد کرده‌اند ایران اسلامی باید از بین می‌رفت ولی ما شاهد شکوفایی هرروز انقلاب در منطقه و جهان هستیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش راهبری معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری برای نشان دادن تفکر انقلابی در مقابل سلطه جهانی افزود: انقلاب اسلامی ایران منجر به تشکیل حکومتی دینی بر مبنای نگاه ولایی بوده که نشان از  منحصربه‌فرد بودن آن دارد.

عبدالله پور با معرفی کتاب انقلاب اسلامی زمینه‌ها و پیامدها گفت: این کتاب دستاوردهای کلان انقلاب اسلامی را در سطوح ملی، منطقه‌ای و جهانی بررسی می‌کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران  تشکیل یک حکومت دینی در دوران پست‌مدرن امروز است بیان کرد: در آن روزها دنیا پر از بی‌دینی بود و کسی که  سخن از دین  بر زبان جاری می‌کرد مورد تمسخر قرار می‌گرفت.

وی با اشاره به تفکر برخی از مسیحیان که می‌گفتند این انقلاب نه‌فقط اسلام بلکه تفکر دینی را احیا کرده است گفت: نظام اسلامی ایران مولود انقلابی است که در ابعاد مختلف برای دنیا  الگو شده است.

عبدالله پور با اشاره به شرایط فعلی منطقه گفت: اینکه یمن باوجود فقر اقتصادی باقدرت جهت مقابله با ظلم قد علم کرده و  گرسنگی را تحمل می‌کند، نشان از پذیرش تفکر مبارزه با سلطه است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه تفکر نه غربی و نه شرقی از شاخص‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است بیان کرد: ایران اسلامی  زیر سلطه هیچ قدرتی قرار نمی‌گیرد، چراکه منبع اصلی  قدرت ما اسلام است.

عبدالله پور شکل‌گیری نظام اسلامی برمبنای تفکر ولایی را از دیگر دستاوردهای انقلاب ایران عنوان کرد و افزود: با شکل‌گیری انقلاب اسلامی جهان شیعه و جهان اسلام جان گرفته است.

وی با اشاره به نقش حزب‌الله به‌عنوان قدرتی شیعی که رژیم صهیونیستی را چندین بار مجبور به عقب‌نشینی کرد گفت: یکی از دلایل ایجاد داعش در منطقه ایجاد مدل‌سازی  با نام اهل سنت بوده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به عنوان جریان‌سازی  اصلی، تفکر بیداری اسلامی را به تمام دنیا صادر کرده است گفت: هرچند آمریکا هنوز در رأس سلطه‌گری در دنیا قرار دارد اما انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان اردوگاهی سلطه ستیز چشم جهانیان را خیره کرده است.

عبدالله پور با اذعان به اینکه دوره آینده دوره اسلام و تمدن اسلامی است بیان کرد: جهان آینده نور گرم و تابناک اسلامی را حتماً تجربه می‌کند و بر مبنای تفکر امام (ره) و رهبری معظم نظام مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی، ترسیم‌کننده این است که آینده در اختیار تفکر  اسلامی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه باید  از مسیر علم و آگاهی مروج تفکر انقلابی باشیم گفت: انقلاب اسلامی و منحصربه‌فرد ایران در مقابل استکبار و نظام سلطه ایستادگی کرده و بر مبنای خودباوری گام برمی‌دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار