خبرهای داغ:
غلامرضا منصوری سرپرست اداره اموزش و پرورش شادگان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس گفت شهیدان و ایثارگران زمینه پرورش و رشد و بالندگی بسیاری از نخبگان و متخصصان را فراهم نموده.
کد خبر: ۸۹۸۵۹۸۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ به مناسبت ایام الله دهه فجر سرپرست اداره آموزش و پرورش شادگان، آقای شبابی کارشناس مسئول بازرسی، آقای گرالی کارشناس مسئول انجمن و اولیاء ، آقای شفیعی کارشناس مسئول مشارکت های مردمی و ستاد شاهد ، دیگر کارشناسان اداره وجمعی از فرهنگیان ،دانش اموزان با خانواده عبد الحسن صمیمی در روستای یوبه سعدی دیدار کردند.
سرپرست اداره آموزش وپرورش شهرستان شادگان با تاکید بر ادامه راه شهیدان و ایثارگران و حفظ آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی تصریح کرد:شهدا سرمایه های معنوی انقلاب اسلامی هستند.
اقای منصوری افزود مهمترین نعمت جمهوری اسلامی برای مردم را امنیت ذکر کرد و افزود : امنیت و آرامش کنونی کشورمان را مدیون خون شهیدان و ایثارگران هستیم
آقای منصوری بر ضرورت تکریم و بزرگداشت خانواده های معزز شهداء و ایثارگران تاکیدکرد و افزود :بر خود وظیفه می دانیم پیرو راه امام و خون شهدا و ایثارگران باشیم ودر انجام این مهم وخدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
در پایان این دیدار از ایثارگر آقای عبدالحسن صمیمی تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها