در ششمین روز از دهه مبارک فجر ساختمان خانهبهره برداری از خانه بهداشت روستای ایدنک لنده+عکس بهداشت روستای ایدنک شهرستان لنده با حضور نماینده قرارگاه محرومیت زدایی بانک انصار کشور و فرمانده سپاه فتح استان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۸۵۹۵۵
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹
در این آیین امرالله خانی مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده با قدردانی از تلاش و تعامل بانک انصار، بسیج سازندگی و دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: تعامل مناسب این مجموعه به ساخت و تجهیز این خانه بهداشت با اعتباری افزون بر ۹۰۰ میلیون ریال با زیربنای ۱۰۰ متر مربع منجر شد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد هم با اشاره به اهمیت بهداشت و درمان گفت: بیش از ۹ طرح مهم بهداشتی و درمانی در استان توسط بسیج سازندگی سپاه فتح اجرایی و تعدادی نیز در حال اجرا است.
سردار یدالله بوعلی افزود: یک باب بیمارستان هم به همت سپاه فتح با پیشرفت ۹۵ درصدی در استان در حال احداث است که امیدواریم تا سال آینده به بهره برداری کامل برسد و مردم از خدمات این بیمارستان بهره‌مند بشوند.
بوعلی ادامه داد: ساخت ۸ درمانگاه تخصصی در ۸ شهرستان استان نیز پیش بینی شده که درمانگاه تخصصی در یاسوج افتتاح و در گچساران ۵۰ درصد پیشرفت کاری دارد.
مشاور مدیرعامل و نماینده قرارگاه محرومیت زدایی بانک انصار کشور هم گفت: بانک انصار در سال گذشته هفت قرارگاه حمایت اجتماعی در کشور تاسیس کرده که استان‌های فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد و هرمزگان در منطقه ۵ واقع شده اند.
حقیقی بیان کرد: با هماهنگی‌های لازم با آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی و بسیج سازندگی سپاه پاسداران ساخت ۷۰ مرکزآموزش و بهداشتی در سال ۹۶ تصویب شد.
ارسال نظرات