مدیر عامل بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور درافتتاح قرارگاه جهاد توانمندسازی در یاسوج یاسوج گفت: این بنیاد در راستای اهداف خیرخواهانه و پاسخ به نیاز مددجویان با مشارکت کمیته امداد امام (ره) ایجاد شد.
کد خبر: ۸۹۸۵۹۵۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
امیر حسین رستمی افزود: این بنیاد در سالی که گذشت با ۱۱۰ موسسه و بنیاد خیریه در استان‌ها تفاهم نامه همکاری در زمینه هدایت‌های فکری و اداری منعقد کرده است.
وی با بیان اینکه با گشایش این قرارگاه خدمات موسسه‌های خیریه با هم فکری و هم افزایی به صورت موثر ادامه دارد بیان کرد: احداث ۵۰ باب منزل مسکونی، سفر‌های جهادی، احداث ۴ مدرسه، تامین پوشاک، سرپرستی ۲۸۰ دانش آموز در خوابگاه‌های شبانه روزی آموزش و پرورش از جمله خدمات این موسسه در کهگیلویه وبویر احمد است.
وی همچنین به نذر ۸۰ هزار جلد کتاب توسط خیرین برای استفاده در کتابخانه‌های روستایی در دو سال اخیر اشاره کرد.
رستمی اضافه کرد: بنیاد خیریه وفاق سبز علوی امسال افزون بر ۵۰ میلیارد ریال در بخش‌های عمرانی، حمایتی، توانمند سازی، درمانی و توسعه مذهبی و کارآفرینی درنقاط مختلف کشور هزینه کرده است. افتتاح قرارگاه جهاد توانمندسازی در یاسوج
محبی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هم در آیینی که برای تامین جهیزیه ۱۴ نوعروس مددجو برگزار شد، گفت: امسال ۴۱ میلیارد ریال کمک بلاعوض برای تامین جهیزیه هزینه شد.
وی شرایط استان و لزوم مشارکت افراد خیر اندیش را یادآور شد و افزود: ۸۰ درصد خیران حامی مدد جویان استان خارج از استان هستند که این مهم ضرورت توجه بیشتر به نیازمندان را دو چندان کرده است.
وی افزود: از مجموع کمک‌های بلاعوض ۳۲ میلیارد ریال توسط خیرین و یک میلیارد و نهصد و پنجاه میلیون ریال آن هم از محل صدقات پرداخت شد.
در این آیین جهزیه‌ی ۱۴ نوعروس شامل یخچال، اجاق گاز، فرش و سایر ملزومان ضروری به مدد جویان اهدا شد.
ارسال نظرات