خبرهای داغ:
معاون اجرایی شبکه جوانان رضوی همدان از برگزاری سلسله نشست‌های «یک قدم زینبی» در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۵۹۴۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲

سلسه نشست‌های «یک قدم زینبی» در همدان برگزار می‌شودرضا مرتضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اجرای طرح «یک قدم زینبی» در همدان اظهار داشت: این طرح با هدف ترویج حجاب زینبی و رفتاری زینب‌گونه در جامعه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح به همت شبکه جوانان رضوی استان همدان و با همکاری و پشتبیانی جبهه فرهنگی مدافعان حرم استان همدان برگزار می‌شود، افزود: با توجه به جنگ نرم دشمن لازم است در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از طریق فعالیت‌های فرهنگی وارد عمل شد چراکه در این جنگ، جهاد فرهنگی اثربخش است.

معاون اجرایی شبکه جوانان رضوی همدان با اشاره به اینکه زنان امروز باید از ادامه‌دهندگان راه حضرت زینب(س) باشند، گفت: زنان جامعه باید در برابر کسانی که می‌خواهند اسلام را از بین ببرند ایستادگی و اسلام ناب محمدی را زنده نگاه دارند.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی و اثربخشی زنان در کانون خانواده و جامعه عنوان کرد: امروز زنان جامعه می‌توانند با الگو قرار دادن حضرت زینب(س) محور جامعه و  بسیار اثرگذار باشند و حرکت‌های بزرگی را در جامعه و خانواده خویش رقم بزنند.

مرتضایی با تشریح چگونگی اجرای طرح «یک قدم زینبی» تاکید کرد: اجرای این طرح به دو صورت مجازی و واقعی است به طوری که در فضای مجازی اقدام به معرفی شهدای مدافع حرم و تبیین وصیت‌نامه‌های آنها می‌شود.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح با برگزاری جلسات از اساتید برجسته استانی و ملی استفاده می‌شود، یادآور شد: این اساتید در موضوعات اخلاق، حجاب و... به سخنرانی می‌پردازند و سعی می‌شود تا به سوالات فقهی و شبهات موجود پاسخ داده شود.

معاون اجرایی شبکه جوانان رضوی همدان با بیان اینکه اجرای این طرح برای بانوان با هر نوع نگرش و پوششی برگزار می‌شود، افزود: استفاده از راویان دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی و اثرگذاری اجرای این طرح است.

وی از برگزاری سلسله نشست‌های معرفتی «یک قدم زینبی» در همدان با حضور اساتید برجسته خبر داد و بیان داشت: این نشست امروز چهارشنبه در حسینیه مسجد امام حسین(ع) واقع با حضور حجت الاسلام نعیمیان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات