به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، طرح معاینه رایگان و ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی بیش از 200 نفر از عشایر و روستائیان مناطق محروم مهاباد توسط بسیج جامعه پزشکی سپاه مهاباد اجرا شد.
کد خبر: ۸۹۸۵۹۲۵
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه شهرستان مهاباد در این خصوص گفت: این طرح با هدف کمک به درمان بیماران و ارتقای سطح بهداشت مناطق محروم روستایی و عشایری که دسترسی کمتری به خدمات بهداشتی دارند به صورت رایگان اجرا شد.

سرهنگ دوم پاسدار 'علی حسینی' با بیان اینکه تیم اعزامی شامل یک پزشک عمومی، متخصص داخلی و کارشناس بهداشت و روان است، افزود: مراجعه کنندگان از خدمات رایگان معاینه، تجویز دارو و مشاوره بهداشتی بهره مند می شوند.

وی با اشاره به اینکه این طرح یک روزه است، اظهار کرد: تیم اعزامی پزشکی در روستای 'کانی سیب' مهاباد مستقر شدند که با اطلاع رسانی انجام شده به ساکنان هشت روستای 'گیتکه'، 'بهرام آباد'، 'اوزونتاش'، 'خلیفان'، 'قویتل'، 'شهره زور'، 'ایل تیمور' و 'کولگه'به آنان نیز خدمات ارائه شد.

سرهنگ حسینی گفت: امسال سه مرتبه تیم پزشکی به روستاهای بخش مرکزی و محله حاشیه نشین 'پشت تب' مهاباد اعزام شده که بیش از یکهزار و 200 نفر از مردم این مناطق رایگان معاینه شدند.

لازم به ذکراست که روستای کانی سیب از روستاهای بخش خلیفان شهرستان مهاباد است که 120 نفر جمعیت در قالب 40 خانوار دارد.

 

 

ارسال نظرات