در راستای ماموریتهای ذاتی بسیج سازندگی مبنی برخدمت رسانی و کمک به محرومیت زدایی از مناطق محروم و کم برخوردار یک باب مسکن محروم در روستاهای صوفی کندی شهرستان خوی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۸۵۹۱۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه خوی در آیین افتتاح خانه محروم روستای صوفی کندی این شهرستان با این عنوان که  رسیدگی به بی بضاعت ها و دستگیری از آنان از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است  گفت:در پیروزیس انقلاب اسلامی خونهای زیادی ریخته شده و تبعید و شکنجه های بسیاری از طرف بزرگان تحمل گشته است لذا وظیفه ما صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی افزود:اطاعت از رهبری و وحدت و اتحاد  رمز پیروزی  بود بنابراین باید در حال کنون نیز همه مردم با هم متحد شوند و در محرومیت زدایی گام بردارند و در این راه بسیج سازندگی پیشقدم است.

گفتنی است متراژ این طرح 50 مترمربع بوده و از محل اعتبارات محرومیت زدایی قرارگاه حمزه و به مجری گری سپاه پاسداران شهرستان خوی و همت بسیجیان حوزه شهید الهیارلو این شهرستان  برگزار واعتبار تخصیص یافته به این طرح از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سید الشهدا مبلغ 16میلیون تومان تامین شده است.

ارسال نظرات