خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه چایپاره

در عصر حاضر همه ما مدیون حضرت امام(ره) و شهداء هستیم

در نشست بصیرتی سیاسی که در دبیرستان قائم شهرستان چایپاره برگزار شد، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ابراز داشتند که در عصر حاضر همه ما مدیون حضرت امام(ره) و شهداء والا مقام هستیم.
کد خبر: ۸۹۸۵۹۱۷
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی نشست بصیرت افزایی در دبیرستان قائم شهرستان چایپاره برگزار گردید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه چایپاره ابراز داشتند که در عصر حاضر همه ما مدیون حضرت امام(ره) و شهداء والا مقام هستیم و مردمی بودن انقلاب و اعتماد به نفس در تمامی صحنه ها و مبارزه با استکبار جهانی از جمله امتیازات شاخص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام شریفی افزودند: اگر برخی از کشورهای منطقه با استکبار همکاری می کنند درصدد این هستند که حکومت دینی در منطقه الگو و نهادینه نشود اما اخلاص امام راحل و رهنمودهای بی بدیل ایشان برای تمامی اقشار و بصیرت مردم در تبعیت از خلف صالح ایشان یعنی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) نقشه های دشمن را خنثی می کند.

وی تصریح کردند: هر چند که دشمنان می خواهند با اسلام هراسی در این منطقه به اهداف شوم خود برسند و گروه های تکفیری را جهت تامین امنیت رژیم غاصب صهیونیستی بوجود آورده اند اما با هوشیاری و رشادت رزمندگان اسلام هرگز به اهداف خود نخواهند رسید و خداوند متعال وعده داده است که حکومت از آن صالحان و مستضعفان خواهد بود.

در ادامه مراسم به چند نفر از دانش آموزان نمونه هدایایی اهداء گردید و حاضرین نماز ظهر و عصر را به جماعت اقامه نمودند.

ارسال نظرات