خبرهای داغ:
همزمان با دهه مبارک فجر:

برگزاری نشست صمیمی جوانان، نخبگان علمی و ورزشی با فرماندار ماکو

همزمان با دهه مبارک فجر جوانان، نخبگان علمی و ورزشی طی نشست صمیمی با فرماندار ماکو دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۸۹۸۵۹۰۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، طی این دیدار که در فرمانداری ماکو برگزار شد، شاهین علیزاده فرماندار ماکو ضمن تسلیت ایام فاطمیه بر لزوم حفظ و رعایت شان و حرمت ایام فاطمیه تاکید کرد.

علیزاده جوانان را سرمایه های جاودانه یک جامعه عنوان کرد و گفت: باید مسئولان ذیربط به منظور کاهش مشکلات این قشر تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی همچنین در ادامه با بیان اینکه باید از استعداد های جوانان نهایت بهره برده شود، تصریح کرد: امروزه جامعه نیاز دارد تا از نظرات به روز جوانان در صدد نزدیک شدن به هدف اصلی خود بهره جوید.

فرماندار ماکو با تاکید بر ظرفیت های بالقوه جوانان شهرستان ماکو در بحث های ورزشی و علمی گفت: باید جوان امروزی در جهت شکوفایی هرچه بیشتر جامعه خود سهیم باشد.

وی ادامه داد: در رشته های مختلف کشوری و استانی مقام های متفاوتی توسط ورزشکاران شهرستان کسب شده که این مهم بر امر ضرورت سرمایه گذاری در این رشته می افزاید.

علی زاده اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان ماکو می تواند با دعوت از سایر شهرها در رشته های مختلف ورزشی استعداد موجود در شهرستان را نمایان سازد.

شایان ذکر است مشکل اسکان در مسابقات، لزوم تاسیس سالن ورزشی چند منظوره جدید در ماکو و برگزاری کلاسهای تقویتی و آموزشی برای مربیان از مسائل مطرح در این جلسه بود.

ارسال نظرات