امام جمعه میاندوآب گفت: مهم ترین کاری که در دهه مبارک فجر و در آخر دهه چهارم انقلاب می توانیم انجام دهیم این است که دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نسل جوان تبیین کنیم و بگوییم که از کجا به کجا رسیده ایم.
کد خبر: ۸۹۸۵۸۹۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در دبیرستان شاهد شهید باکری میاندوآب در سخنانی اظهار کرد: متاسفانه نتوانسته ایم دستاوردهای انقلاب اسلامی را آنطور که هست, تبیین کنیم.

امام جمعه میاندوآب گفت: امروز دشمنان در شبکه های اجتماعی و ماهواره ای به دنبال شانتاژ علیه انقلاب و نظام اسلامی است و باید در این زمینه هوشیار و آگاه باشیم.

وی با بیان اینکه دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است, افزود: مهم ترین کاری که در دهه مبارک فجر و در آخر دهه چهارم انقلاب می توانیم انجام دهیم این است که دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نسل جوان تبیین کنیم و بگوییم که از کجا به کجا رسیده ایم.

حسن زاده به دلایل دشمنی استکبار جهانی و در راس آن آمریکا با نظام و انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران, هیمنه استکبار را شکسته است.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: استکبار بر خاورمیانه مسلط بود و ایران را نیز به سه قسمت تقسیم کرده بودند ولی ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) و با پیروزی انقلاب اسلامی, هیمنه و شاخ استکبار را شکست.

وی با بیان اینکه دولت و ملت و نظام ایران تنها کشوری است که شعار "مرگ بر آمریکا" سر می دهند, افزود: ما در مقابل کدخدا ایستادیم و شاخش را شکستیم.

حسن زاده با تاکید بر اینکه دلسوزان انقلاب باید در فضای مجازی  دستاوردهای انقلاب را تبیین کنند, گفت: باید با امتی پابه کار و رهبری صالح و در کنار هم دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کنیم.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه ما منکر برخی مشکلات و نواقص نیستیم, اظهار کرد: انقلاب دستاوردهای زیادی داشته از جمله قبل از انقلاب تنها 23 سد در کشور داشتیم ولی اکنون تنها 100 سد در حال احداث است که این نشان دهنده پیشرفت است.

وی با بیان اینکه در کدام کشور در چهار دهه این همه امکانات برقرار شده است, تصریح کرد: حتی در دورافتاده ترین روستاها و روستاهایی با هفت خانوار نیز امکانات و خدمات مانند برق و آب و تلفن برقرار است.

حسن زاده اظهار کرد: مسئولان صدیق انقلاب از همان ابتدا تلاش و کوشش می کنند و نباید انصاف را از دست داد.

وی افزود: همه دلسوزان نظام و انقلاب باید دست به کار شده و در فضای مجازی و حقیقی. به تبیین آثار و اهداف انقلاب بپردازند.

 

ارسال نظرات