خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

انقلابی گری یعنی شناخت دشمن

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: رمز پیروزی و بقای انقلاب اسلامی، وحدت کلمه است که همان توحید و برای خدا عمل کردن بود.
کد خبر: ۸۹۸۵۸۹۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی اظهار کرد: دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است و بزرگترین خدمت به انقلاب و آرمان های شهدا و امام شهدا نیز این است که در دهه فجر، دستاوردهای انقلاب را تبیین کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به رمز پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: رمز پیروزی و بقای انقلاب اسلامی، وحدت کلمه است که همان توحید و برای خدا عمل کردن بود.

وی با تاکید بر اینکه باید هوشیار و دشمن شناس باشیم، گفت: باید حواس ما جمع باشد که ما دشمنی به نام آمریکا داریم که عوامل آن در داخل و خارج تلاش می کنند.

مولودی تصریح کرد: نهضت آزادی، منافقین مانند بنی صدر و دارو دسته آمریکا که در طول تاریخ انقلاب اسلامی در صحنه های مختلف نیز یک عده آب به آسیاب دشمن ریخته اند، به ما این را می رساند که باید به عنوان ملت ایران، دشمنان داخلی و خارجی را بشناسیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: شاخص تعیین شده توسط امام و رهبری نیز شاخص ما برای شناخت دشمنان داخلی و خارجی است.

وی با اشاره به اینکه یکی از تهدیدت این است که عده ای فرمایشات رهبر انقلاب را بشنوند ولی در عمل به آن جدی نباشند، افزود: بزرگترین خطر که همانا دوری از انقلابی گری است، این است که در دشمنی آمریکا شک کرده و آمریکا را دشمن ندانیم.

مولودی تصریح کرد: یکی از خطرات بزرگ این است که مانند شهدا، آماده برای ایثار نباشیم و منافع خود را به منافع انقلاب در هر جایگاهی که باشیم، ترجیح دهیم که اگر اینگونه باشد یعنی دوری از انقلابی گری.

ارسال نظرات