به مناسبت سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی:

جشن بزرگ انقلاب در شهر دلوار برگزار شد

جشن بزرگ انقلاب به مناسبت سی و نهمین سال روز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فرمانده مرکز مقاومت بسیج امام حسین (ع) و بخشدار دلوار، جمعی از مسئولین و قشرهای مختلف مردم این بخش در شهر دلوار برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۵۸۸۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، امام جمعه دلوار  در این مراسم ضمن تبریک و گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا راه امام خمینی (ره)، شهیدان و کسانی را که با نثار خون و جان خود مسیر درخشان انقلاب اسلامی را برای ما ترسیم کردند ادامه دهیم.

حجت الاسلام زاهد دوست در ادامه افزود: یک ملّت با دست خالی و همت عالی با عزم و اراده راسخ و استوار و مستحکم پشت سر امام خود حرکت کردند و با وحدت ویکپارچگی و اتحاد دست ها رد دست هم گذاشتند و در واقع اعجاز قرن را رقم زدند و نظام طاغوت را که سال های سال در این کشور ریشه دوانیده بود و برخوردار از حمایت استکبار و استعمار بود را در هم شکستندو سرنگون نمودند.

وی خاطرنشان کرد: این انقلاب تمام دنیا را متعجب کرد زیرا قائده اصلی در دنیا تغییر کرد نظامی در دنیا تغییر میکند که دولت و ارتش و پشتیبانی کشورهای غربی و شرقی را نداشته باشد ولی غافل از این که قدرت اصلی این نظام مردم است و زمانی که مردم پشت سر یک نظام وحکومت باشند آن نظام دوام خواهد داشت و رو به جلو حرکت خواهد کرد.

 در پایان این مراسم از خانواده شهید اکبرپا یکی از مبارزین و شهدای انقلاب اسلامی تقدیر به عمل آمد.

پایان خبر/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار