خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: دهه فجر، فرصتی برای تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب است و باید از این دهه برای تبیین آثار انقلاب استفاده کرد.
کد خبر: ۸۹۸۵۸۸۵
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در همایش فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج ناحیه میاندوآب با اشاره به وظیفه مهم بسیج و بسیجیان در قبال انقلاب, اظهار کرد: بسیج و بسیجی نمی تواند نسبت به سرنوشت و آینده انقلاب بی تفاوت باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه بسیج و بسیجیان از جنس مردم هستند، افزود: جنس بسیج و سپاه از مردم بوده و بسیج ستون مستحکم انقلاب اسلامی است.

وی گفت: کسی که شبانه روز در حال تلاش در راه انقلاب بوده و مجاهدت می کند و اهل ایثار است با انسان های عادی تفاوت دارد.

مولودی با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال شانتاژ علیه انقلاب و نظام است، تصریح کرد: دشمن با پمپاژ اخبار دروغ و عملیات روانی رسانه ای به دنبال تغییر تفکر و نگاه مردم نسبت به انقلاب است و در این راه تلاش و برنامه ریزی می کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب، دهه فجر را فرصتی برای تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب دانست و اظهار کرد: باید از این دهه برای تبیین آثار انقلاب استفاده کرد و گفت که از کجا به کجا رسیدیم.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب ما وابسته به بیگانگان بودیم، اظهار کرد: قبل از انقلاب برای غلبه بر مشکلات به خارجی ها متکی بودند ولی انقلاب اسلامی برای ما استقلال و آزادی را به ارمغان آورد.

مولودی  تصریح کرد: انقلاب اسلامی، عزت مردم ایران  را که در دوران طاغوت پایمال شده بود به ما بازگرداند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه برخی مشکلات داریم و کسی آنها را کتمان نمی کند, افزود: بزرگترین خدمت به انقلاب و آرمان های شهدا و امام شهدا این است که در دهه فجر، دستاوردهای انقلاب را تبیین کنیم.

وی در پایان بر لزوم هوشیاری و آگاهی در برابر توطئه های دشمنان تاکید کرد.

ارسال نظرات