استاندار لرستان گفت: با بهره‌برداری از ۱۸۰ پروژه شاهد ایجاد ۹۶۲ فرصت شغلی بودیم البته تعدادی از این طرح‌ها زیرساختی بوده و می‌تواند زمینه را برای سرمایه‌گذاری مهیا کند.
کد خبر: ۸۹۸۵۸۷۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید موسی خادمی امروز در جمع خبرنگاران در الیگودرز  با بیان اینکه خوشبختانه در این سفر حدود ۱۸۰ پروژه و عمرانی اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی شد اظهار داشت: از مهمترین این پروژه‌ها می‌توان به میدان میوه و تره‌بار شهر الیگودرز اشاره کرد که مطمئنا این مجموعه می‌تواند کمک زیادی به حل مشکلات مردم کند.

استاندار لرستان عنوان کرد: همچنین در دهه فجر چندین روستا برق‌رسانی و آبرسانی شدند و تجهیزات خوبی در سطح بهداشت و درمان الیگودرز به کار گرفته شده که نمونه آن را باید تجهیز بیمارستان شهید ولیان به دستگاه ام آر آی دانست.

خادمی با بیان اینکه  البته تعداد دیگری از پروژه‌ها نیز در ماه‌های آینده به بهره‌برداری خواهند رسیداظهار داشت:با بهره‌برداری از ۱۸۰ پروژه شاهد ایجاد ۹۶۲ فرصت شغلی بودیم البته تعدادی از این طرح‌ها زیرساختی بوده و می‌تواند زمینه را برای سرمایه‌گذاری مهیا کند.

وی افزود: در بحث ورزش‌های زمستانی به ویژه پیست اسکی الیگودرز مطالعاتی در حال انجام بوده و قرار بر این است توافقاتی با وزارت ورزش و جوانان برای احداث این مجموعه صورت گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات