امام جمعه تفرش با بیان این مطلب که انقلاب اسلامی می‌تواند زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی(عج) باشد، گفت: مردم با بصیرت، اخلاص، قیام برای خدا، فهم، وحدت حداکثری و... می‌توانند زمینه‌های ظهور امام زمان(عج) را فراهم کنند.
کد خبر: ۸۹۸۵۸۵۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی امام جمعه تفرش در یادواره شهدای بمباران تفرش که در مسجد صاحب‌الزمان(عج) محله خلچان برگزار شد، گفت: منشاء همه پیروزی‌ها، حضرت زهرا(س) و اولاد ایشان است و محبت آل‌الله سبب پیروزی ملت ایران در عرصه‌های مختلف شده است.

وی افزود: قرآن حقیقی با بیان اهل‌بیت(ع) معرفی می‌شود. معرفت به اهل‌بیت(ع) و به تبع پیروی از ولایت فقیه سبب پیروزی انقلاب و زمینه‌سازی حکومت حضرت مهدی(عج) می‌شود.

امام جمعه تفرش تصریح کرد: دشمنان از همان ابتدای حکومت اهل‌بیت(ع) برای نابودی آنها تلاش کردند تا با مشغول ساختن مردم به ظواهر، آنها را از توجه به عمق آیات قرآن و شنیدن مفاهیم ناب از لسان اهل‌بیت(ع) دور کنند.

حجت‌الاسلام خدامی گفت: قرآن به عنوان کلام الهی، اجر رسالت پیامبر(ص) را معرفت، محبت و شناخت از اهل بیت(ع) بیان کرده است.

وی افزود: جریان تکفیری که از لندن خط دهی می شود به عنوان یک حزب سیاسی، به مخالفت با تفکرات ولایی و تفکر آل‌الله پرداخته است و اقدامات آنها در زمینه‌های مختلف با هدف توهین به همدیگر به جای حمله به دشمن است.

امام جمعه تفرش با اشاره به آیات سوره ابراهیم، گفت: دهه فجر پیروزی بزرگ و بی‌نظیر برای ملت و کشور ایران است که دستاوردهای این پیروزی خاص را باید متذکر شد.

حجت‌الاسلام خدامی تصریح کرد: مردم ایران در زمان طاغوت تحت سلطه آمریکا بودند و مسئولان کشور ایران بی‌چون و چرا به حرف‌های آمریکا گوش می‌دادند و طرح‌هایی نظیر کاپیتولاسیون را به راحتی اجرا می‌کردند.

وی با بیان این مطلب که انقلاب اسلامی می‌تواند زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی(عج) باشد، بیان کرد: مردم با بصیرت، اخلاص، قیام برای خدا، فهم، وحدت حداکثری و... می‌توانند زمینه‌های ظهور امام زمان(عج) را فراهم کنند.

امام جمعه تفرش خاطر نشان کرد: فرهنگ انقلاب اسلامی و مدل فکری امام راحل که بر مبنای قرآن است سبب پیروزی کشورهایی نظیر عراق و سوریه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات