مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خبر داد :

افتتاح مهمترین پروژهای ورزشی استان در دهه مبارک فجر

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از افتتاح مهمترین پروژهای ورزشی استان در دهه مبارک فجر با حضور مسئولین در شهرستان های استان خبر داد
کد خبر: ۸۹۸۵۸۳۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵

عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی گفت : افتتاح مهمترین پروژهای ورزشی استان در دهه مبارک فجر با حضور مسئولین در شهرستان های استان اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد : با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی ، در روستای کفسان خمین جشنواره بازی های بومی محلی استان  و  همزمان  ۴۰ خانه ورزش روستایی در استان مرکزی افتتاح و برگزار می شود.

حقدادی افزود :  المپیاد ورزش همگانی با حضور فرمانداران و نمایندگان شهرستان ها در مجلس شورای اسلامی در ۱۲ شهرستان استان برگزار می شود

وی تصریح کرد : حضور مدیران ارشد استانی و شهرستانی از برگزاری ۱۳ همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در مناطق شهری ، ۹ همایش کوهروی عمومی و ۱۵ جشنواره بزرگ بازی های بومی محلی روستایی بازدید می نمایند .

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در پایان اظهار داشت : بیش از ۹۰۰ رویداد و مسابقه ورزشی شهری و روستایی در سطح استان در دهه فجر می باشد که در 23 بهمن ماه 96 از ۱۴۵ قهرمان و کمیته های هیات ورزش روستایی استان تجلیل به عمل خواهد آمد .

ارسال نظرات