خبرهای داغ:
با حضور استاندار سمنان؛

۶۳ پروژه در میامی افتتاح شد/ هزینه ۱۶ میلیارد تومان اعتبار

استاندار سمنان در رأس هیئتی از مسئولان استانی و معاونان خود، بدو ورود به میامی، در آیین افتتاح متمرکز ۶۲ پروژه بااعتبار ۱۶میلیارد و ۶۰۸میلیون و ۷۰۰ هزار تومان شرکت کرد.
کد خبر: ۸۹۸۵۸۰۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرنگار بسیج ازمیامی،

ید شهاب‌الدین چاووشی صبح چهارشنبه در سفری به میامی برای افتتاح پروژه‌های دهه فجر این شهرستان با حضور در فرمانداری ۶۲ پروژه این شهرستان بااعتبار ۱۶.۵میلیارد تومان را مورد بهره‌برداری قرارداد در این مراسم نماینده مردم میامی و شاهرود در مجلس و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی نیز حضور داشتند.

فرماندار میامی در حاشیه این مراسم و در گفتگو با خبرنگار میامی نیوز گفت: در سال جاری ۶۲ پروژه بااعتبار ۱۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان شامل پروژه‌های راه و ترابری، جهاد کشاورزی، برق، آب روستایی و شهری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شهرداری و دهیاری‌ها و … به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

محمدمهدی کریمی تأکید کرد: برای ایجاد این پروژه‌ها ۱۰ میلیارد و ۷۹۰میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعتبارات ملی، سه میلیارد و ۲۲۲میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعتبارات استانی و سه میلیارد و ۵۹۶میلیون تومان سایر منابع مانند تسهیلات، هزینه شده است.

وی افزود: احداث باند دوم محور ابراهیم‌آباد، بهسازی جاده میامی-جاجرم، استاندارسازی سیستم گرمایش هفت مدرسه، افتتاح بلوار سفیر میامی، آسفالت یک هزار و ۴۰۰ مترمربع فضای مدارس، اجرای آسفالت گرم پل راه آهن-سه راه شریف‌آباد، کتابخانه دهیاری نام نیک، دو طرح آبیاری بااعتبار سه میلیارد تومان توسط جهاد کشاورزی و ده‌ها پروژه دیگر در زمره این طرح‌ها هستند که امروز با حضور استاندار سمنان به بهره بردهای رسید.

فرماندار میامی گفت: دوسوم این طرح‌ها مختص به روستاهای و حوزه بین شهری و روستایی میامی است که این نشان می دهد نگاه ما در طرح های قابل اجرای دهه فجر نسبت به مناطق روستایی ویژه است.

استاندار سمنان پس از میامی برای افتتاح پروژه های شاهرود در این شهرستان حضور خواهد یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها