مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان گفت: گرامی داشت یاد و خاطره شهدا که بزرگترین سرمایه شان را که جانشان بود برای تمامیت ارضی و حفظ نظام و انقلاب فدا کردندکاری بس ارزشمند و بزرگ است
کد خبر: ۸۹۸۵۷۴۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان؛ محمود دولت کردستانی در نشست با کمیته‌های کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان که صبح امروز در صدا و سیمای زاهدان برگزار شد ضمن تشکر و قدر دانی از تلاش کمیته‌ها از اقداماتی که به منظور ارج نهادن مقام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام دادند اظهار داشت: امیدوارم عطر شهدا همیشه بر تمام زوایای زندگی ما حاکم باشد.

وی کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان را برنامه‌ای فرهنگی و ارزشمند دانست و افزود: گرامی داشت یاد و خاطره شهدا که بزرگترین سرمایه شان را که جانشان بود برای تمامیت ارضی و حفظ نظام و انقلاب فدا کردندکاری بس ارزشمند و بزرگ است.

وی ضمن قدر دانی از همه همکاران و اقداماتشان در راستای کنگره ملی شهدای استان بیان داشت: خدمات امروز شما ارزشمند است و یک اتفاق خوب را در سطح استان رقم خواهد زد.

وی به عنوان یکی از اعضای ستاد کنگره ملی شهدا که با مقام معظم رهبری دیدار داشت پیام قدر دانی و تشکر ایشان را به تمامی دست اندرکاران کنگره رساند و تصریح کرد: یکی از کار‌های دلچسب و پر انرژی برای حضرت آقا بزرگداشت و تجلیل از مقام شامخ شهداست.

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری ارادت خاصی به سیستان بلوچستان و بویژه شهرستان ایرانشهر دارند گفت: در این دیدار سردار معروفی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گزارش کامل و مفصلی از اقدامات گروهی و جمعی همه نهاد‌ها در کنگره ملی شهدا ارائه داد.

وی خاطر نشان کرد: کنگره ملی شهدا حرکتی جریان ساز در استان بود که تحولی بزرگ را ایجاد کرد و همه بخش‌ها و مناطق و گروه‌ها را درگیر کرد که این فضا و تفکر فرهنگی قابل تقدیر است و از هیچ کاری در این راستا فرو گذار نخواهیم کرد.

کردستانی پرداختن به عرصه شهدا را توفیق الهی دانست و افزود: اگر در پرداختن به کار ویژه شهدا بین مدیران و مسئولان نزاع و درگیری پیش آمد بدانید که مدیر انقلابی و ولایتمداری هستید و انجاست که شعار در عمل محقق خواهد شد. شانه خالی کردن از کار شهدا زرنگی نیست.

وی اصحاب رسانه را ظرفیتی عظیم در اطلاع رسانی ۵۰ میلیونی کنگره ملی شهدا دانست و افزود: مجموعه سایتها، خبرگذاریها، صدا و سیما و نشریات و ... می‌توانند پیام شهدا را در سطح ملی نمایش دهند و این هنر رسانه و ارزشمند است و باید در این عرصه تمام تلاش خود را به کار گرفت و قصوری نداشت هر چند شهدا نیازی به این امر ندارند بلکه این ما هستیم که مدیون شهداییم و نسل‌های بعد نیازمند دانستن رشادت و ایثارگری شهدا هستند.

وی کنگره ملی شهدا را فرصتی برای متبرک کردن رسانه دانست و گفت: آلمان شهید میر حسینی؛ افتتاح موزه شهدا؛ دعوت میهمانان خارج از استان در کنگره؛ معرفی کتب فاخر و ارزشمند در وصف شهدا همه و همه از جمله اقدامات فرهنگی موثر و مفید در راستای کنگره ملی شهداست که در حال انجام است و در واقع پایان کنگره ملی شهدا آغازی از گنجینه‌های دفاع مقدس برای اصحاب رسانه است که می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند و کار خود را استمرار بخشند.
ارسال نظرات