خبرهای داغ:
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب کشور اسارت مدیریتی توسط آمریکایی ها بود، گفت: امروز انقلاب اسلامی تاثیر عمیق و عظیم برای بر هم زدن در نقشه های پرهزینه آمریکا در منطقه را تبدیل به خاکستر کرده است.
کد خبر: ۸۹۸۵۷۱۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ سردار جواد قدوسی کریمی صبح امروز در جمع بسیجیان خواهر و بردار ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با گرامی داشت دهه فجر اظهارداشت: یکی از صفات ذاتی انسانها فراموشی است که بخشی از حوادث زندگی را به فراموشی بسپرند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: در فرهنگ ایرانی اسلامی ما خلق ایام الله ها، دهه ها باعث می شود تا ارزش و فضیلتها را بیشتر به خاطر داشته باشیم.

امام و امت دو ویژگی مهم انقلاب اسلامی است

وی با بیان اینکه امام و امت دو ویژگی مهم انقلاب اسلامی است، افزود: در طی 40سال از انقلاب اسلامی تحولات زیادی به واسطه پیروزی انقلاب در سطح جهان و کشور رخ داده است.

سردار کریمی قدوسی عنوان کرد: ملت ها به واسطه نظام اسلامی و بیداری از شر دیکتاتور هایی مانند صدام نجات پیدا کرده اند و همراهی جمهوری اسلامی ایران شدند.

 

سیاست های ایران در قبل از انقلاب اسلامی توسط آمریکا دیکته و توسط شاه اجر می شد

 

وی با تاکید براینکه سیاست های ایران در قبل از انقلاب اسلامی توسط آمریکا دیکته و توسط شاه اجره می شد، عنوان کرد: آمریکایی ها برای اینکه در دانشگاه حتی چه رشته ایی باید تدریس شود تصمیم گیری می کردند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آمریکا برای ما شاه معین می کرد و یا نخست وزیر معرفی می کرد.

وی با تاکید براینکه درقبل از پیروزی انقلاب در اسارت مدیریتی در کشور توسط آمریکایی ها بودیم، گفت: امروز قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه مشخص است.

سردار کریمی قدوسی با اشاره به نقش جمهوری اسلامی ایران در خصوص قدس شریف گفت: نقش جمهوری اسلامی ایران و رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری موجب شده است تا کشور فلسطین که کشوری خسته ودچار استحاله فرهنگی شده بود به یک کشور مجاهد در بیاید.

وی با تاکید براینکه در قبل از انقلاب سیاست داخلی ما را آمریکایی ها تعیین می کردند ، گفت: امروز انقلاب اسلامی تاثیر عمیق و عظیم برای بر هم زدن در نقشه های پرهزینه آمریکا در منطقه را تبدیل به خاکستر کرده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: درجه تیمساری در ارتش ما در قبل از انقلاب توسط رژیم صهیونیستی و به وسیله آمریکایی ها به ارتشان ما داده می شد و جایگاه گروهبان آمریکایی از یک تیمسارما به واسطه حضور مستاشاران امریکایی در کشور بالاتر بود.

 

وی با تاکید براینکه مردم ما از ساواک وحشت داشتند، عنوان کرد: همیشه و در طول تاریخ عبرت ها ودرسها جزء لاینفک زندگی انسانها بوده است .

وی با تاکید براینکه روزی که صدام به کشورحمله کرد برای ملت ایران به اندازه فتنه هایی که در کشور رخ می داد سخت نبود.

سردار کریمی قدوسی با تاکید براینکه امروز فرزندان این انقلاب اسلامی با صلابت در خارج از کشور خواب راحت را در کل منطقه از دشمن ربوده اند، ادامه داد: اگر خطری ما را تهدید کند از دشمن غافل شده اییم وامروز شناخت روشهای دشمن بر علیه انقلاب سخت شده است.

یکی ازروشهای دشمن متهم کردن نظام اسلامی و ولایت به عدم کارایی است

 

وی با تاکید براینکه یکی ازروشهای دشمن متهم کردن نظام اسلامی و ولایی به عدم کارایی است، گفت: دشمن به دنیال این است که مردم را نگران کند و وانمود کند انظام اسلامی در استقرار امنیت، رفع موضل بیکاری و آسیب های اجتماعی توان ندارد ونظام را متمهم می کند.

سردار کریمی قدوسی ادامه داد: ولایت و مردم بیشترین نقش را در پیروزی انقلاب اسلامی داشته اند.

وی با تاکید براینکه بیشترین فشار ها در طی 30سال گذشته همه بر دوش رهبری نظام بوده است، عنوان کرد: فشار های دشمن در عرصه های اقتصاد ، فرهنگ و معیشت به واسطه مقاومت مردم است که دشمن با ابزار نفوذ برای نا امید کردن مردم به کار گرفته است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت:برخی از افراد با دشمن همراه می شوند ونظام متهم می کنند و می گویند که نظام ولی فقیه نمی تواند برای جامعه الگو باشد.

وی با بیان اینکه راه مقابله با هجمه های دشمن پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبری است، عنوان کرد: امروز دشمن با ابزار نفوذ خانه های تیمی در همه عرصه ها بر علیه انقلاب اسلامی زده است.

 

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی در از مسئولین در کشور به دنبال مخالفت کردن با منویات رهبر معظم انقلاب هستند، عنوان کرد: حرفایی در اربعیین انقلاب زده می شود که کام انقلاب را تلخ می کند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها