فرماندار اشکذر و امام جمعه بخش خضرآباد به اتفاق فرماندهان سپاه و بسیج ناحیه اشکذر و جمعی از مسئولان این شهرستان ضمن حضور در روستای میل سفید از توابع دهستان کذاب با دو مددجوی تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) از نزدیک دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۸۹۸۵۷۱۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
به گزارش خبرنگار بسیج اشکذر ، فرماندار اشکذر و امام جمعه بخش خضرآباد به اتفاق فرماندهان سپاه و بسیج ناحیه اشکذر و جمعی از مسئولان این شهرستان ضمن حضور در روستای میل سفید از توابع دهستان کذاب با دو مددجوی تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) از نزدیک دیدار و گفتگو کردند.
فرماندار اشکذر گفت: به فرموده امام خمینی (ره) مردم ولی‌نعمتان نظام هستند و ضروری است مسئولان شهرستان ارتباط مستمر خود با مردم را تداوم بخشند.
محمدعلی شاه‌حسینی با اشاره به اینکه دیدار و حمایت خانواده‌های محروم وظیفه مسئولان جامعه اسلامی است، ادامه داد: این دیدارها ضمن افزایش آگاهی مسئولان نسبت به مسائل و مشکلات طبقه محرومین سبب تقویت روحیه و ایجاد انگیزه بیشتر خدمتگزاران خواهد شد.
وی با ابراز خرسندی از حضور در منازل مددجویان دستگاه‌های حمایتی افزود: دولت بر حمایت بیشتر از خانواده‌های نیازمندان تأکید دارد و این حمایت‌ها به انحای مختلف در حال انجام است.
فرماندار اشکذر با اشاره به همکاری مؤسسات خیریه در حمایت از محرومان و نیازمندان شهرستان نیز اظهار داشت: طی سال‌های گذشته این پشتیبانی‌ها همواره انجام‌شده است و انتظار می‌رود حمایت خیرین همچنان ادامه داشته باشد.

ارسال نظرات