در چهارمین نشست اعتقادی، معنوی و اخلاقی در بافق مطرح شد:

پرچم آمریکا، نماد استکبار، استعمارو شیطان بزرگ است/پرچم ایران نماد حق طلبی و پیروزی است

پرچم آمریکا نماد استکبار، استعمار و شیطان بزرگ است ولی پرچم ایران نماد حق طلبی و پیروزی است و ما حق نداریم نماد حق طلبی را آتش بزنیم.
کد خبر: ۸۹۸۵۷۰۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق، بمناسبت گرامیداشت دهه فجر چهارمین نشست اعتقادی، معنوی و اخلاقی نمایندگیولی فقیه حوزه شهدای خواهر در محل پایگاه های مقاومت حوزه شهدای خواهر با حضور خانم صادقیان و جمعی از خواهران بسیجی برگزارگردید.
در این نشست  صادقیان وصیت نامه امام خمینی (ره) را برای خواهران بسیجی شرح داد.
وی گفت وصیت نامه امام(ره) فقط برای مردم زمان انقلاب نیست و مخاطبان وصیت نامه اختصاص به گروه و قشر خاصی ندارد بلکه شامل همه مردم و واحدها می شود.
"صادقیان" در ادامه افزود وقتی رهبر می گویند آمریکا غیرقابل اعتماداست، ما باید پیرو حرف رهبری باشیم و مردم خود باید به این نتیجه برسند که نمی توان به آمریکا اعتماد کرد. امام (ره) وصیتنامه خود را با سخن پیامبر(ص)، با قرآن کریم که ثقل اکبر و با اهل بیت که ثقل اصغرهستند آغاز کرده اند.
همچنین وی در رابطه با سخنان امام (ره) در وصیتنامه اشان توضیحات مختصری ارائه نمود.
در پایان این سوال مطرح گردید که چرا ما پرچم آمریکا را آتش می زنیم در حالیکه خودمان دوست نداریم به پرچم کشورمان توهین شود؟!!! پاسخ داده شدکه پرچم آمریکا نماد استکبار، استعمار و شیطان بزرگ است ولی پرچم ایران نماد حق طلبی و پیروزی است و ما حق نداریم نماد حق طلبی را آتش بزنیم.
تنها ملت ما نیست که این پرچم را آتش می زند بلکه کشورهای دیگر نیز نماد استکبار را آتش می زنند. ما پرچم استکبار آنها را آتش می زنیم درحالیکه آنها مردم ما را آتش کشیدند مثل مردمی که در هواپیما بودند و آنها را به آتش کشیدند و اجساد مطهرشان درآبهای خلیج فارس انداخته شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار