حجت الاسلام والمسلمین سمتی در جمع پایوران سپاه خاتم هدف نهایی انقلاب را ایجاد تمدن نوین اسلامی عنوان کرد و تلاش در جهت حل مشکلات اقتصادی را اولویت امروز جامعه نام برد.
کد خبر: ۸۹۸۵۷۰۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ همزمان با دهه فجر نشست بصیرتی پرسنل سپاه ناحیه خاتم برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین سمتی در این مراسم با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایام شهادت بی بی دوعالم حضرت زهرا سلام الله علی‌ها را تسلیت گفت.
وی در ادامه با اشاره به فرمایشات امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در جمع فرماندهان سپاه و همچنین دانش آموختگان دانشگاه افسری امام حسین (ع) به ایه ۶۰ سوره انفال تاکید کرد و گفت::باید ایجاد دلهره و ترس افکندن در دل دشمنان از سوی جبهه مسلمین اتفاق بیافتد و اجازه سلطه دشمنان را ندهیم.
وی در ادامه ایجاد تمدن نوین اسلامی را هدف نهایی این انقلاب برشمرد و خاطر نشان کرد: آنچه که مانع تحقق این امر یعنی ایجاد تمدن نوین اسلامی و مراحل مختلف دیگر می‌شود سلطه دشمن است.
حجت الاسلام والمسلمین سمتی در ادامه با اشاره به اینکه امروز در کشور دو تفکر گفتمان انقلابی گری و غرب گرایی حاکم است به بیان ویژگی‌های انقلابی گری پرداخت.
وی در ادامه به بیان برخی از موضوعات روز جامعه پرداخت و اظهار داشت: تلاش برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم مهمترین اولویت امروز جامعه است.
ارسال نظرات