مراسم تکریم و معارفه مسئولین معاونت مقاومت مردمی و عشایری سازمان بسیج در سالن رضویه و با حضور سردار غلامحسین غیب پرور و سردار محمدرضا زاهدی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۵۶۸۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷

به گزارش سرویس بسیج مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج ، مراسم تکریم و معارفه مسئولین عملیات و عشایری سازمان بسیج  عصر سه شنبه 17 بهمن ماه  در سالن رضویه سازمان توسط رئیس محترم سازمان بسیج مستضعفین ، سردار سرتیپ غلامحسین غیب پرور و  با  حضور مسئول محترم عملیات ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، سردار سرتیپ محمدرضا زاهدی ، مسئولین عملیات های سپاه های استانی و همچنین مسئولین عشایری سپاه های استانی و معاونین و مسئولین اقشار سازمان بسیج برگزار شد.

در این مراسم سردار غیب پرور ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و همچنین سالروز عملیات غرور آفرین والفجر 8 ، گفتند : انقلاب اسلامی ما  هم اعجاز داشت و هم اعجاب . اعجاب به دلیل اینکه ملت غیور ما با رهبر شجاع خود با دست خالی و با توکل به خدای متعال توانستند درمقابل رژیم ستمشاهی پهلوی و دشمنان قسم خورده این مرز و بوم ایستادگی کردند و با لطف خدا به پیروزی رسیدند.

وی  افزود: اعجاز انقلاب نیز به دلیل این است که امام راحل ثابت کردند که دنیای افراد را میتوان با شریعت و دین اسلامی هدایت نمود و تشکیل حکومت اسلامی داد. دشمنان انقلاب اسلامی  با حصر اقتصادی، ترور و  به ویژه شروع جنگ تحمیلی به این مرز و بوم،  به این امر واقف بوده و جهت جلوگیری از پیشرفت و رسیدن اهداف والای رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران این اقدامات را انجام دادند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه گفت: اولین تکلیف و وظیفه همه بسیجیان، باید فهم دقیق و کامل انقلاب باشد . این مردم چهل سال در اوج ظلم هایی که دشمنان در حق این کشور روا داشته به پای انقلاب و نظام ایستادگی کردند . نباید در ایام مبارک  دهه فجر فقط به مباحث ظاهری انقلاب پرداخت که  باید عمیقا به ماهیت انقلاب پرداخته شود . باید درس ایثار و استقامت از امام راحل،  شهدا  و همه کسانی  که به پای  امام و رهبری ایستادند و معنای جهاد اکبر را فهمیدند و در مقابل دشمنان کوتاه نیامدند آموخت و تلاش نمود ال در بین بسیجیان الگو شود.

سردار غیب پرور در خصوص گردان های بیت المقدس نیز اظهار داشت: حضور بسیج در عرصه های دفاعی و امنیتی لازم وضروری است و گردان های بیت المقدس در سطح کشور یک ذخیره تمام نشدنی برای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در سال آینده سرمایه گذاری در بحث آموزش گردان های بیت المقدس یکی از محور های اساسی سازمان بسیج  می باشد .

ایشان در خصوص بسیج عشایر نیز بیان داشت: یکی دیگر از سرمایه های کشور ، عشایر عزیز هستند که اگر خوب توجه شود و آموزش های لازم برا ی آنها در نظر گرفته شود می توانند یک ذخیره خوب برای انقلاب اسلامی باشند. عشایر یکی از مدافعین انقلاب هستند و باید به مشکلات  آنها رسیدگی و توجه ویژه  شود.

سردار غیب پرور در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سردار سرتیپ دوم پاسدار نصرت اله سیف  که 7 سال در معاونت مقاومت مردمی سازمان بسیج  اقدامات زیادی را در جهت ایجاد و ارتقای آمادگی رزم گردان های بیت المقدس برداشتند گفت: مهمترین ویژگی سردار سیف علاوه بر توانمندی های لازم و همچنین جانبازی در دوران دفاع مقدس اخلاص ایشان  می باشد که به واسطه این اقدامات شایسته، ایشان را به عنوان مسئول بسیج عشایری کشور منصوب می نمایم .

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین از زحمات سردار سرتیپ دوم پاسدار علی پاشا محمدی نیز تقدیر و تشکر نمودند و از ایشان در سمت معاون اجرائی سازمان بسیج استفاده می نمایند.

سردار غیب پرور در ادامه با معرفی سردار سرتیپ دوم پاسدار سالار ولایتمدار(آبنوش) اظهار داشت :ایشان یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس می باشد که بعد از دوران دفاع مقدس، فرمانده سپاه  استان  های سمنان و قزوین بودند و چندین سال نیز در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء مشغول خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند که با توجه به توانمندی های  لازم ، ایشان را به عنوان مسئول جدید معاونت مقاومت مردمی سازمان بسیج منصوب می نمایم.

در پایان سردار غلامحسین غیب پرور از حضور سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی، مسئول عملیات ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر نمودند و از ایشان به عنوان شهید زنده یاد نمودند که به  این جلسه برکت دادند.

لازم به ذکر است در این جلسه مسئولین عملیات های سپاه های استانی و همچنین مسئولین عشایری سپاه های استانی نیز در جلسه حضور داشتند و  با  مسئولین جدید خود دیدار و گفتگو نمودند.

 

ارسال نظرات