خبرهای داغ:
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت فعلی به جای حل مشکلات اقتصادی و کاهش تورم، صورت مسئله را پاک کرد چراکه تورم محصول فعل و انفعالات اقتصادی است و اگر سیاست‌های اقتصادی صحیح باشد، تورم کاهش و اگر اشتباه باشد تورم افزایش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۸۹۸۵۶۴۸
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید رسایی سه‌شنبه شب در ویژه‌ برنامه‌ ایام دهه فجر که در مسجد امام موسی کاظم (ع) پردیسان برگزار شد اظهار کرد: امام خمینی (ره) فرمودند که مردم ایران از همه مردم تاریخ به جز یاران امام حسین(ع) و حتی اصحاب رسول خدا برتر هستند چراکه مردم ایران در برابر مشکلات ایستادگی می‌کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران از ابتدای پیروزی تا کنون فراز و فرود‌های زیادی داشته است و بسیاری از مسائل و مشکلات را در این مدت تجربه کرده‌ایم و در حال حاضر می‌توان گفت که انقلاب اسلامی به سنی رسیده که با تجربه شده است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آینده و افق روشنی در برابر انقلاب اسلامی وجود دارد خاطرنشان کرد: برخی افراد سوال می‌کنند که چرا مقام معظم رهبری به آینده انقلاب امیدواری زیادی دارند، در پاسخ باید گفت که مقام معظم رهبری به آیات و روایات اعتقاد کامل دارند و دلخوش هستند، چراکه آیات و روایات دلالت بر این دارد که اگر انقلاب اسلامی در مسیر اصلی خود حرکت کند و منحرف نشود، منتهی به ظهور امام زمان(عج) خواهد شد.

رسایی اظهار کرد: برخی‌ها از مشکلات موجود گلایه دارند ولی باید بدانیم و به این نکته توجه داشته باشیم که مشکلات همواره وجود دارد و همه ما مورد امتحان الهی قرار می‌گیریم.

وی گفت: اگر به زمان شاهنشاهی دقت کنیم، متوجه می‌شویم که مشکلات در آن زمان بسیار بیشتر از اکنون بوده است، نظام شاهنشاهی به این صورت بود که پس از شاه فرزند او، به قدرت می‌رسید و این سلسله ادامه داشت و مردم در انتخاب سرنوشت و آینده کشور هیچ نقشی نداشتند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر برخی از خدمات به رضا شاه نسبت داده می‌شود درحالی‌ که تمام این مسائل و خدمات نیز در راستای تأمین منافع غربی‌ها بود؛ ویژگی استکبار این است که ببیند چه کسی بیشتر همراهی می‌کند و نفع بیشتری می‌رساند، به همین دلیل زمانی که دیدند محمدرضا شاه، بیشتر از پدرش می‌تواند کمک کند، او را به قدرت رساندند.

وی با بیان اینکه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مهم‌ترین شعار و مطالبه مردم بود افزود: امام خمینی (ره) فرمودند که مردم باید در مورد کشور خود تصمیم بگیرند و آینده خود را رقم بزنند و البته همه این موارد باید در چارچوب دین باشد.

رسایی عنوان کرد: ساختار جمهوری اسلامی ایران به‌گونه‌ای است که پس از رحلت امام خمینی (ره) و در زمان انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر جمهوری اسلامی ایران نیز مردم به صورت غیر مستقیم نقش داشتند؛ مردم در انتخابات‌‌ آینده کشور خود را رقم می‌زنند و همین انتخاب‌ها نیز در مقاطعی کشور را با بحران مواجه کرده است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در طول‌ سال‌های پس از انقلاب، ۴ بحران در کشور داشتیم که دو بحران سیاسی و دو بحران اجتماعی بود؛ اعتراض‌های مردم در حقیقت به خودشان بود چراکه مردم خودشان نماینده‌های خود را انتخاب می‌کنند و اگر در انتخاب خود اشتباه کنند نیز می‌توانند در انتخابات بعد اشتباه خود را جبران کنند.

وی با اشاره مشکلات اقتصادی در کشور اظهار کرد: دولت فعلی به جای حل مشکلات اقتصادی و کاهش تورم، صورت مسئله را پاک کرد چراکه تورم محصول فعل و انفعالات اقتصادی است و اگر سیاست‌های اقتصادی صحیح باشد، تورم کاهش و اگر اشتباه باشد تورم افزایش پیدا می‌کند در حالیکه دولت، فعل و انفعالات اقتصادی را متوقف کرد تا تورمی وجود نداشته باشد.

رسایی خاطرنشان کرد: مسکن مهر یکی از مهم‌ترین فعل و انفعالات اقتصادی بود چراکه ساخت مسکن در رونق حدود ۱۰۰ شغل تاثیر دارد در حالی که دولت مسکن مهر را تعطیل کرد و تنها به مذاکره و برجام توجه داشت.

وی عنوان کرد: بسیاری از مردم و مسؤولان امیدوار بودند که با آمریکا مذاکره شود تا تحریم برداشته شود و مشکلات برطرف شود و این مسئله به مهم‌ترین پروژه دولت تبدیل شده بود که موجب شد بازار راکد شود.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رکود بسیار بدتر از تورم است چراکه در زمان تورم مردم پول دارند اما قدرت خرید پایین است ولی در زمان رکود پولی وجود ندارد.

 وی در پایان گفت: همه اتفاقات کشور محصول انتخاب مردم بوده است چراکه انقلاب به مردم فرصت داده است تا نماینده‌های خود را انتخاب کنند و زمانی که مردم عملکرد چهار سال اول را مشاهده کرده‌اند و در دوره بعد مجددا به همان شخص رای می‌دهند، نباید به نظام معترض شوند چراکه خودشان این افراد را انتخاب کرده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها