نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان گفت: در 22 بهمن ماه سال 57 ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره)به حیات نظام 2500 ساله رژیم طاغوت پایان داد.
کد خبر: ۸۹۸۵۶۴۷
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، حجت الاسلام طهرانی زاده در دیدار رئیس دانشگاه آزاد واحد زاهدان که در محل این دانشگاه برگزارشد، اظهار داشت: هم اکنون با گذشت ۳۹ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، گروهها، جریانها، احذاب سیاسی و اقشار مختلف با وحدت و یکپارچگی تحت لوای پرچم جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنندو این مهم یکی از دستاورد‌های انقلاب است.


وی افزود: با پیروزی انقلاب این مرز و بوم بدست صاحبان اصلی آن یعنی مردم سپرده شدتا به شعار نه شرقی، نه غربی جامعه عمل بپوشانند.

وی با دعوت از مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ادامه داد: ملت غیورو همیشه در صحنه ایران بار دیگربا حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن وفاداری خود به ارزش‌های نظام را ثابت می‌کند.

وی اظهار کرد: مدیریت جهادی و انقلابی برای تقویت روحبه انقلابی در دانشگاه‌ها بکار گرفته شود تا بتوان گامهابی بلند و موثری را در این رابطه برداشت.


نماینده، ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان نیز با تبریک دهه مبارک فجر و تسلیئت دهه فاطمیه اظهار داشت: در برخی دانشگاه‌ها اساتیدی که بر سفره نظام نشسته اند تفکری ضد انقلابی دارند و بر علیه نظام سخن می‌گویند.

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی خواه افزود: در برخی مواقع حیات خلوت‌هایی توسط افراد منحرف و زاویه دار ایجاد شده است این در حالی است که دانشگاه باید ملجاء و پناه افراد انقلابی باشد.

وی ادامه داد: وجود نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه و فعالیت بسیج در دانشگاه‌ها یک حرکت انقلابی در جهت حفظ ارزش‌های نظام در دانشگاه‌ها است.

وی اظهار کرد: باید دانشگاه به محل تعلیم و تربیت افراد انقلابی تبدیل شود و این مراکز مامنی برای افرادیکه دل در گرو انقلاب دارند شود. تا فضا‌های دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه آزاد مزین به ارزش‌های انقلابی و دینی شود.

وی گفت: همچنین باید از ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی استفاده شود تا بتوانیم در این حوزه تحول ایجاد کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد واحد زاهدان نیز اظهار داشت: دانشگاه‌ها باید اهداف و سیاست‌های خود را مزین به فرمایشات مقام معظم رهبری نمایند تادر دست یابی به اهداف در پیش به انحراف کشیده نشوند.


حسنعلی میر با اشاره به اینکه مسئولان در قبال مردم رسالت سنگینی دارند، افزود: پست مسئوایت می‌تواند فرصتی برای خدمتگذاری به مردم باشد و گاهی نیز یک تهدید به شمار می‌آید.

وی افزود: در استان ۳۰ هزار دانشجو وجود دارد و این نشاندهنده امکانات و فضای آموزشی مناسب است.
باید چالش‌ها و مشکلات این حوزه نیز شناسایی و به رفع آن اقدام شود.

وی بیان کرد: توجه به کیفیت یکی از دغدغه‌های مهم نظام‌های آموزشی کشور است که به معیار‌های مختلفی از جمله مهارت‌های آموزشی، فضای آموزشی و دروس منطبق با علم روز نیاز دارد.
ارسال نظرات