اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذراستان ایلام برگزار شد

اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، اعضا خانه مطبوعات استان، مسئول بسیج رسانه استان و جمعی از مدیران و اصحاب رسانه استان در سالن آمفی تئاتر مرکز فرهنگی رفاهی لاله ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۵۶۳۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷

ه گزارش بسیج رسانه ایلام ، اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، اعضا خانه مطبوعات استان، مسئول بسیج رسانه استان و جمعی از مدیران و اصحاب رسانه استان در سالن آمفی تئاتر مرکز

فرهنگی رفاهی لاله ایلام برگزار شد.

 

سرهنگ غلامر ضا علی محمدی مسئول بسیج رسانه استان ایلام در این جلسه اظهار داشت: صد و پنجاه وسه  اثر به جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شد و آثار برگزیده به تهران ارسال شده است .

وی افزود: این جشنواره برای سومین  بار با این گستردگی برگزار شد که امیدواریم در سال آینده با همکاری اهالی رسانه به شکل بهتری برگزار شود.

مسئول بسیج رسانه استان ایلام  عنوان کرد: اهالی رسانه ایلام  افرادی فرهیخته، بی‌ادعا، پاک و انقلابی هستند و همه پیرو دین مبین انقلاب اسلامی بوده و شبانه روز در این عرصه فعالیت دارند و با تمام وجود از ارزشهای ملت شریف ایران

اسلامی حمایت می‌کنند و در جهت رشد نظام و کشور قدم بر می‌دارند.

شایان ذکر است ، در جشنواره ابوذر از میان 153 اثر ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره 11 اثر به عنوان برگزیده استانی و یک اثر برگزیده کشوری شناخته شدند.

در پایان این اختتامیه از برگزیدگان جشنواره ابوذر تقدیر بعمل  امد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار