خبرهای داغ:
دبیر جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی:
دبیر جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید با وجود اختلاف سلیقه ها با یک هدف واحد کنار یکدیگر باشیم گفت: در این زمینه آثار شهید مطهری وسیله و بسیار کمک کننده است و پاسخ به نیازها و سوالات جوانان امروز را می دهد.
کد خبر: ۸۹۸۵۵۶۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مطهری فر صبح امروز در افتتاحیه دوره آموزشی تربیت مربی بینش مطهر در جمع دانشجویان اظهارداشت: 40 سال گذشته در پیروزی انقلاب اسلامی مولفه های زیادی تاثیرگذار بودند که یکی از مهمترین مولفه ها حضور نیروهای خودجوش مردمی و انقلابی بود که کار را بر پایه مبانی دینی و اعتقادی انجام دادند.

وی با بیان اینکه کارهای برزمین مانده امروز در جامعه نیز با حضور مردمی امکان پذیر است عنوان کرد: خداوند اعضا و جوارحی در اختیار بشر قرار داده که در کنار یکدیگر می توانند موثر باشند.

مطهری فر با بیان اینکه نظام جمعی از شخص شروع می شود تا اجتماعی که با آن مواجه هستیم گفت: یکی از عناوین روز قیامت یوم الحشر یا یوم الجمع است و آن وقت ما را با این عنوان مواخذه می کنند.

وی متذکر شد: سالهاست که رهبر انقلاب ناتوی فرهنگی را اعلام کردند و فرمودند خیلی امید به دستگاه های دولتی نداشته باشید و نیز فرمان آتش به اختیار دادند و این بدین معنی نیست که هرکس در خیابان بر اساس علایق و سلایق خویش هر کاری انجام دهد.

دبیر جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی با بیان اینکه منظور از آتش به اختیار کار جمعی است افزود: امروز در جامعه خیلی مشکلات وجود دارد و با عرفان های انحرافی رو به رو هستیم.

وی ادامه داد:  امروز شیطان پرستی در شهر تهران ترویج می شود و خواهان دارد و این یعنی نتوانستیم الگوی مناسبی در جامعه باشیم لذا خرد جمعی لازم است.

مطهری فر با تاکید بر اینکه باید با وجود اختلاف سلیقه ها با یک هدف واحد کنار یکدیگر باشیم خاطرنشان کرد: در این زمینه آثار شهید مطهری وسیله و بسیار کمک کننده است و پاسخ به نیازها و سوالات جوانان امروز را می دهد.

وی با بیان اینکه آثار شهید مطهری منظومه اطلاعات و تغذیه فکری شما جوانان را تامین می کند که دور هم هستید به دانشجویان توصیه کرد: با قرارگاه جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی ارتباط داشته باشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها