مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان گلوگاه گفت: 94 طرح کمیته امداد امام خمینی (ره) گلوگاه در دهه فجر به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۸۵۵۵۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از خبرنگاربسیج ناحیه گلوگاه، محمدرضا یعقوبی در مراسم افتتاح طرح‌های کمیته امداد امام خمینی در دهه مبارک فجر این شهرستان افزود: ۹۴ طرح با مبلغ ۱۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از منابع کمیته امداد امام خمینی پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان گلوگاه افزود: از ۹۴ طرح قابل اجرا،  هفت طرح کشاورزی، ۴۹ طرح بخش دام‌پروری، ۱۸ طرح صنعتی و ۴۰ طرح خدماتی هستند.

وی با اشاره به خانه بازی کودکان که روز سه شنبه 17/11/96 افتتاح شده است، بیان کرد: این طرح از سوی کمیته امداد  امام خمینی شهرستان گلوگاه به یکی از سرپرستان خانوار مددجویان پیشنهاد شد، برای نخستین‌بار و با نام رنگین کمان در گلوگاه اجرا شده است.

یعقوبی یادآور شد: اهداف بنیادی کمیته امداد امام خمینی برای توانمندسازی خانوارها است که در ۱۰ ماه امسال ۱۱۴ طرح اشتغال در این شهرستان به اجرا در آمد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی گلوگاه گفت: در گلوگاه  هزار و ۲۹۱ خانوار مددجوی کمیته امداد امام خمینی قرار دارند، ۲۰ واحد مسکونی در سال ۹۶ احداث شد که در ۱۴ اسفند ماه سال جاری به مددجویان اهدا می‌شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها