خبرهای داغ:
در ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور مسئولان کلنگ استخرشنای سرپوشیده سپاه در بشرویه بر زمین زده شد.
کد خبر: ۸۹۸۵۵۲۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علی خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه در حاشیه مراسم کلنگ زنی استخر شنای سرپوشیده سپاه این شهرستان گفت: به منظور محرومیت زدایی و رفع خواسته به حق مردم این شهرستان برای احداث استخر شنای سرپوشیده اقدام کردیم.


وی افزود: ساخت استخر یکی از خواسته های جوانان و حتی سالمندان این شهرستان به منظور پرکردن اوقات فراغت و نیز استفاده درمانی بوده است.


خبازی بیان کرد: متاسفانه شهرستان بشرویه علی رغم جمعیت بالا فاقد هرگونه استخر شنا می باشد و با توجه به اینکه یکی از وظایف سپاه خدمات رسانی به مردم است لذا وارد عمل شده و برای ساخت استخر اقدام کردیم.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه گفت: استخر شنای سرپوشیده سپاه به صورت کامل همراه با سونا و جکوزی خواهد بود.


وی اظهار داشت: از دوماه قبل برای خرید سوله و مواد اولیه استخر اقدام کرده ایم و هم اکنون نیز عملیات اجرایی آن را آغاز خواهیم کرد.


 خبازی گفت: برای ساخت استخرشنای سرپوشیده نیازمند یک و نیم میلیارد تومان اعتبار هستیم که این اعتبار به صورت مشارکتی بدین طریق که یک میلیارد تومان توسط سپاه و مابقی توسط سایر ادارات و خیرین شهرستان تامین خواهد شد.


وی افزود: امید است با همکاری خیرین، هرچه سریعتر شاهد به بهره برداری رسیدن این استخرشنا در بشرویه باشیم.
گفتنی ست این استخر در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع در مجاورت سالن نه دی سپاه در انتهای بلوار جهاد با زیربنای 1200 متر مربع ساخته خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها