خبرهای داغ:
امام جمعه میامی گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی و خدمت بی منت به مردم و رفع مشکلات مردم این شهرستان باید در اولویت کار مسئولان باشد.
کد خبر: ۸۹۸۵۵۲۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، حجت الاسالام صفایی پور امام جمعه میامی در جلسه شورای اداری که با حضور استاندار همراه بود؛ گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی و خدمت بی منت به مردم و رفع مشکلات مردم این شهرستان باید در اولویت کار مسئولان باشد.
وی در ادامه گفت:شهرستان میامی ظرفیت های بسیار زیادی در حوزه هلی مختلف بویژه در بخش کشاورزی و معدن دارد که با توجه مسولین و جذب سرمایه گذار می توان شاهد پیشرفت این شهرستان باشیم.
امام جمعه میامی در ادامه گفت: مردم با هوشیاری و تبعیت از امام (ره) توانستن انقلابی کننند که ثمره آن جمهوری اسلامی و آزادی بود که و پیشرفت را برای ما به ارمغان آورد.
صفایی پور گفت:موفقیت های نظام در چهار دهه اخیر خیره کننده است و بی شک این امر مورد کینه و عداوت دشمنان اسلام و ایران قرار گرفته است.
وی در ادامه گفت: دشمنان بصورت جدی تلاش می کنند تا این نظام را سرنگون کنند ؛ لذا باید تلاش کنیم تا اصول انقلاب حفظ شده و پایه های ان همچون گذشته محکم و استوار باشد .
امام جمعه میامی با تصریح کرد:ما مطمئن هستیم که امسال و در یوم الله ۲۲ بهمن ؛ جوش و خروش و حضور را پر شکوه تر مردم را شاهد خواهیم بود که مشت محمکی به دشمنان این انقلاب خواهند زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها