خبرهای داغ:
شهردار تبریز تاکید کرد؛

ضرورت جلوگیری از کشتار غیرمجاز دام با همکاری دادستانی و اداره‌کل دامپزشکی

شهردار تبریز در بازدید از کشتارگاه صنعتی تبریز، بر لزوم جلوگیری از کشتار غیرمجاز دام تأکید کرد و همکاری دستگاه های ذیربط را در این خصوص ضروری خواند.
کد خبر: ۸۹۸۵۵۲۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین‌باهر اظهار داشت: شهرداری تبریز تلاش می‌کند از طریق این مرکز، گوشت سالم تحویل شهروندان دهد و از این بابت، یارانه و هزینه‌های مختلف می‌پردازد.
وی ادامه داد: درآمد حاصل از کشتارگاه، پاسخگوی هزینه‌ها نیست و برای تحویل گوشت سالم به شهروندان، نیازمند حمایت دستگاه‌های نظارتی هستیم.

شهردار تبریز با بیان این‌که میزان گوشتی که در این مرکز تولید می‌شود، تناسبی با نیازهای شهر تبریز ندارد، تصریح کرد: این امر نشان‌دهنده افزایش کشتارهای غیرمجازی است که از نظر شرعی و بهداشتی، قابل‌تایید نیستند و حتما لازم است که با هماهنگی دستگاه‌های نظارتی از این رویه، جلوگیری شود. 

شهین‌باهر تاکید کرد:  نقش دادستانی محترم و اداره کل دامپزشکی در این خصوص حایز اهمیت بوده و می‌تواند به ارتقای بهداشت گوشت، سلامت غذایی و همچنین افزایش بهره‌وری کشتارگاه کمک کند.
وی اظهار امیدواری کرد با همکاری  بخش‌های مختلف، گوشت مورد نیاز برای شهروندان از طریق کشتارگاه صنعتی و به صورت بهداشتی و کنترل‌شده ارائه شود.
شهردار تبریز همچنین از تلاش مجموعه مدیریت و عوامل فنی و اجرایی کشتارگاه صنعتی تبریز قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها