خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه از برگزاری 18 یادواره شهدا از ابتدای سال تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۵۵۲۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علی خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه در مراسم یادواره شهدای پایگاه امام حسن مجتبی(ع) ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: یادواره های شهدا تنها با همکاری مردم و بسیجیان مخلص در حال برگزاری است.


وی افزود: مفتخریم در سال جاری بیش از هجده یادواره در مناسبت های مختلف برگزار کرده ایم.


خبازی عنوان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و امام راحل (ره) گرامیداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و این حرکت انقلابی بسیجیان یک نوع جهاد است.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه به اهم برنامه های سپاه در دهه فجر اشاره کرد و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طبق وظیفه ذاتی خود در جهت حفظ آرمان های امام راحل(ره) و شهدا بیش از ۱۰۰برنامه فرهنگی مذهبی را در ایام الله دهه فجر برگزار خواهد کرد که مهمترین این برنامه ها آغاز عملیات ساخت استخر سرپوشیده شنای سپاه در این شهرستان است.


خبازی از تمام اقشار مختلف جامعه خواست تا با حضور پررنگ خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه بار دیگر دشمنان این نظام و انقلاب را ناامید کرده و وحدت و همبستگی خود را به رخ جهانیان بکشانند.


وی همچنین گفت: آمادگی لازم را داریم تا در جهت محرومیت زدایی و رفع موانع شهرستان همگام با دولت و مسؤلان گام های مؤثری را برداشته و در این زمینه نیز تاکنون با همراهی فرمانداری و دفتر نهاد امامت جمعه اقدامات قابل قبولی انجام داده ایم.


در این یادواره یاد و خاطره ۲۱ شهید پایگاه بسیج شهری امام حسن مجتبی(ع) شهرستان گرامی داشته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها