خبرهای داغ:
خبرنگاران و فعالان رسانه ای آران و بیدگل با حضور در فاز اول و دوم مجتمع فولاد کویر، از فعالیت ها و بخش های مختلف این مجتمع دیدن کردند.
کد خبر: ۸۹۸۵۵۱۵
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران وبیدگل، خبرنگاران و فعالان رسانه ای آران و بیدگل در بازدیدی یک روزه، از مجتمع فولاد کویر و فعالیت های آن دیدن کردند.

مجید خوروش در نشستی که در پایان این بازدید با حضور خبرنگاران صورت گرفت، خدمت به شهرستان و اجرای فعالیت های عام المنفعه را از وظایف مجموعه بر شمرد و اظهار کرد: در سال های اخیر اقتصاد دچار بیماری بوده و همین موضوع دست ما را برای ارائه کمک بسته نگه داشته است.

رئیس هیأت مدیره مجتمع فولاد کویر چالش های صنعت را بسیار زیاد دانست و اضافه کرد: به بار نشستن خدمات فولاد کویر در شهرستان زمان بر است و باید برای دیدن ثمرات فعالیت های مجموعه، به آن وقت داد.

خوروش در مورد اخراج کارگران فولاد که چندی پیش اعتراضاتی را در شهرستان به دنبال داشت، مدعی شد: عمده کارگران اخراج شده به سر کار باز گشته اند.

وی عنوان کرد: برخی از این کارگران به سر کار بازگشته اند، عده ای به دیگر واحدهای صنعتی منطقه جذب شده اند و برخی هم از بیمه بیکاری استفاده می کنند، در عین حال مجتمع از نظر نیروی کار با مشکلی مواجه نیست و کار خود را دنبال می کند.

خوروش در مورد دلیل این اخراج ها تصریح کرد: در یک برهه به دلیل افزایش قیمت جهانی مواد خام فولادی، تولیدکنندگان داخلی گرایش بیشتری به صادرات محصولات خود نشان دادند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار