نامه سوم درخواست بسیج دانشجویی 7 دانشگاه بزرگ تهران برای تجمع مطالبات مردمی به وزارت کشور ارائه شد.
کد خبر: ۸۹۸۵۵۱۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

به گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی به نمایندگی از بسیج دانشجویی دانشگاه‌های امام صادق(ع)، تهران، شریف، خواجه نصیر، علم و صنعت  و امیرکبیر در نامه ای به جبارزاده معاونت سیاسی وزارت کشور گفت: دانشجویان بسیجی به فضل الهی یکی از مورد اعتمادترین اقشاری هستند که مسئولین بتوانند در جهت صلاح کشور و مردم به آنها اعتماد کنند و همه تلاش‌شان را در تدبیر و برنامه‌ریزی در جهت جلو بردن اهداف انقلاب اسلامی خواهند کرد.

متن کامل نامه به شرح ذیل است:

«معاونت سیاسی وزارت کشور

جناب آقای جبارزاده

عنوان: نامه سوم درخواست بسیج دانشجویی 7 دانشگاه بزرگ تهران برای تجمع مطالبات مردمی

سلام علیکم

با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، مقطع رهایی ملت و بشارت حکومت جهانی مستضعفین و در جهت کمک به هموار کردن اصل این مسیر نورانی، عطف به نامه های درخواست اول و دوم بسیج دانشجویی 7 دانشگاه بزرگ تهران به شماره های 1040/96 و 1041/96 در 17 دی 96 و 24 دی 96 که در دبیرخانه فرمانداری تهران به شماره های 7801 و 7987 ثبت شده است و در حال حاضر مستظهر به حمایت دیگر دانشگاه‌ها از جمله برخی از دانشگاه‌های آزاد اسلامی تهران هم است و چون به نامه اول در نامه‌ای کتبی به شماره 96/1/7856 و نامه دوم به صورت شفاهی پاسخ رد داده شده است و طبق مقررات مرجع صلاحیت‌دار تجدید نظرخواهی، آن معاونت است، بدینوسیله خواهشمند است به این درخواست‌ها رسیدگی مجدد صورت گیرد.

در ضمن بیان نکاتی ضروری به نظر می‌رسد:

1- در خواست تجمع مثل نامه‌های قبلی شامل عناصر زیر است:

مکان: ضلع شمال شرقی مجلس شورای اسلامی (درب مراجعین)

موضوع: انعکاس دردهای عمدتا اقتصادی، همچنین تبعیض و فاصله طبقاتی که باید با نمایندگان مجلس و به جهت شان نظارتی مجلس با قوای دیگر در این قالب مطرح شود.

2- چون در جواب کتبی فرمانداری تهران عنوان «جمیع جهات زمانی و مکانی » برای رد درخواست آمده، دانشجویان بسیجی در مورد زمان تجمع حاضرند در جلسه‌ای در وزارت کشور، این موضوع را با مسئولین بررسی و توافق کنند. بدیهی است این زمان نباید با زمان نامه فاصله زیادی داشته باشد.

3- از آنجایی که مدت طولانی است که در موضوع مسائل داخلی با عنوان عام و غیر صنفی، کمتر مجوزی صادر شده و طبیعتا نگرانی‌هایی در مورد سوء استفاده ضد انقلاب و اغتشاشگران ضد مردم در تجمعات وجود دارد، دانشجویان بسیجی حاضرند در این مورد هم ملاحظات مسئولین محترم را شنیده و تا جایی که به پیام اصلی و استقلال دانشجویان بسیجی آسیبی وارد نشود، آن را لحاظ کنند. مخلص کلام اینکه دانشجویان بسیجی به فضل الهی یکی از مورد اعتمادترین اقشاری هستند که مسئولین بتوانند در جهت صلاح کشور و مردم به آنها اعتماد کنند و همه تلاش‌شان را در تدبیر و برنامه‌ریزی در جهت جلو بردن اهداف انقلاب اسلامی خواهند کرد.

4- در روزهای اخیر و احتمالا در آینده ممکن است کسانی از گروه‌های دیگر سیاسی درخواست تجمع داده یا بدهند.

اولا: ملت عزیز مستحضرند که درخواست فرصت برای فریاد زدن مطالبات آن‌ها ابتدا از طرف فرزندان آنان در بسیج دانشجویی و در اوج فتنه ماه گذشته و با اطمینان به منطق انقلابی خود و بدون ترس و تردید انجام شد و این یقین در موضع‌گیری‌های سال‌های طولانی شکل‌گیری بسیج دانشجویی در معرض دیدگان همه قرار دارد، بدین جهت باید درخواست دانشجویان بسیجی در اولویت رسیدگی باشد.

ثانیا: ملت با بصیرت ما بهتر می‌دانند که گروه‌های سیاسی مدعی مردم، چه مخالف خوان‌های دیروز مسئول بوده و چه مدعیان امروزی اهل حرف به جای خدمت، تا چه حد صداقت دارند.

در پایان امید که با رسیدگی دقیق و دادن فرصت به دانشجویان بسیجی گام مهمی در جهت پاسخگویی مسئولین و پیشرفت کشور برداشته شود.»

ارسال نظرات