مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت سمنان:

دشمن همواره دنبال تضعیف و سرنگونی انقلاب اسلامی است

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان گفت: دشمن همواره دنبال تضعیف و سرنگونی انقلاب اسلامی است و لحظه‌ای از این اقدام غافل نمی‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۵۴۳۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدابوالفضل راسخی سه‌شنبه‌شب در همایش باران فاطمی که به همکاری حوزه حضرت خدیجه (س) سمنان برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه فجر بیان کرد: در طول تاریخ در ایران اسلامی تهدیدهای زیادی رخ داده است که بسیاری از آن‌ها در نطفه از بین رفت.

وی با اشاره بر انقلاب اسلامی و اثرات آن در منطقه خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلابی بود که با محوریت ولی‌فقیه، مکتب و پشتیبانی مردم به پیروزی رسید و این‌ها رموز موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی بود.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان ادامه داد: دشمنان این انقلاب از همان ابتدا به دنبال تضعیف آن بودند و قصد داشتند که این انقلاب را سرنگون کنند؛ این قصد و هدف دشمنان تا امروز ادامه دارد و ادامه پیدا می‌کند.

راسخی افزود: به کوری چشم دشمنان ملت ما این روزها چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند؛ انقلاب اسلامی ایران هم‌زمان با آغاز ماه محرم شکل گرفت و امروز با فاطمیه و ایام شهادت در آستانه 40 سالگی است.

 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار