خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر از برگزاری یادواره 123 شهید و 7 لاله گمنام شهر مهدیشهر به مناسبت ایام الله دهه فجر در روز جمعه 20 بهمن ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۵۴۱۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۴

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج در مهدیشهر، سرهنگ حسن ذوالفقاری، درجمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشتن یاد و خاطره تمامی عزیزانی که برای این نظام و انقلاب خون خود را نثار کردند تا این انقلاب پیروز شود و همچنان سرافراز و پاینده بماند، یادواره 123 شهید و 7 لاله گمنام شهر مهدیشهردر ایام الله دهه فجر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه یادواره شهدای شهر مهدیشهر به همت پایگاه بسیج صاحب الزمان(عج) برگزار می شود، افزود: زمان برگزاری این یادواره جمعه 20 بهمن ماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد صاحب الزمان(عج) مهدیشهر است.

فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر، امیر پوردستان معاون ارتش جمهوری اسلامی ایران را سخنران و مهمان ویژه این یادواره دانست.

ذوالفقاری ادامه داد: در یادواره شهدای مهدیشهر، مسئولین شهرستان، روحانیون، خانواده های معزز شهدا و ایثارگران،  بسیجیان، عشایر، اصناف و اقشار مختلف مردم حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: همچنین مهران پورطاهریان از مداحان مطرح شهرستان مهدیشهر نیز در این یادواره با مداحی در وصف شهدا و اهل بیت(ع)، حال و هوای معنوی به مراسم خواهد داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها