سرهنگ عباسعلی فقیه: دهه فجر روزهای مبارکی است که باید نسل جدید از دستاوردهای آن آگاه شوند که در اوایل انقلاب چه فداکاری ها و ایثارگری هایی صورت گرفته که می توان از آن الگو گرفت و در امور استفاده کرد.
کد خبر: ۸۹۸۵۴۰۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از اشکذر:سرهنگ عباسعلی فقیه در جمع دانش اموزان تبیین دستاوردهای انقلاب را مهم ترین وظیفه در این برهه از زمان برای اقشار مختلف بویژه نسل جوان عنوان کرد و افزود: دهه فجر فرصت طلایی روشنگری اهداف انقلاب اسلامی برای نوجوانان و جوانان است تاآنها بدانند جمهوری اسلامی با استقامت و ایستادگی مردمان آزادی خواه این سرزمین به دست آمده است.
وی با اشاره به اینکه ایام الله دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای ابراز عشق و علاقه آحاد جامعه به ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است.
فرمانده مرکززارچ خاطرنشان کرد: راهپیمایی امسال با مشارکت بیشتر مردم برگزار می شود، البته راهپیمایی، هر سال نسبت به سال قبل باشکوهتر انجام می شود، چون هر چه از انقلاب می گذرد، مردم نسبت به ماهیت آن بیشتر پی می برند، از انقلاب پشتیبانی می کنند و نمی گذارند دشمن سوء استفاده کندوازدانش آموزان خواست تادراین مراسم شرکت کنند.

ارسال نظرات