مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه الغدیرگفت: فرق انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلابهای دنیا این است که انقلاب اسلامی ما برمبنای اسلام و بر محوریت توحید و خدا شناسی می چرخد و انقلابهای دیگر بر محور اقتصاد و مادیات است و این یکی از رموز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۹۸۵۳۹۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حوزه یک فاطمیه ناحیه ثارالله یزد امروز سه شنبه مورخ 17 بهمن ماه همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و در راستای روشنگری و بصیرت افزایی بسیجیان، اقدام به برگزاری نشست بصیرتی در محل امامزاده سید جعفریزد نمود .
در این نشست "حجت الا سلام گندمی" مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه الغدیر با موضوع نقش زنان در انقلاب اسلامی ایران و بعد از آن ، در پیشبرد اهداف انقلاب صحبت نمود.
وی با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا س به بیان فضائل این بانوی بزرگ اسلام پرداخت ودر ادامه افزود : وجود زنانی که با اقتدا به حضرت زهرا( س) همچنان در راه دفاع از ولایت ودین ثابت قدم هستند ازآن جمله همسر شهید حججی که بعد از شهادت همسرش گفت: دشمن هرگز اشک مرا نخواهد دید .
حجت الا اسلام گندمی بیان کرد: زنان غیور و شجاع در سراسر انقلاب بسیار بوده اند که جوانان خود را به انقلاب اسلامی تقدیم نموده اند و در زمان جنگ تحمیلی نیز شیر زنانی بودند که جوانان و همسران خود را تشویق می نمودند تا برای دفاع از اسلام و ایران راهی جبهه های نبرد حق علیه باطل شوند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه الغدیردر پایان فرق انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلابهای دنیا را درهمین موضوع دانست وافزود: انقلاب اسلامی ما برمبنای اسلام و بر محوریت توحید و خدا شناسی می چرخد و انقلابهای دیگر برمحور اقتصاد و مادیات است واین یکی از رموز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران است .
ارسال نظرات