جلسه تشکیل صندوق‌های قرض الحسنه روستایی در بنادکوک

جلسه صندوق های قرض الحسنه روستایی با حضور مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج تفت، فرمانده حوزه ثارالله نیر و " رادفر" بعنوان تسهیلگر این طرح در مسجد روستای بنادکوک برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۸۵۳۹۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، جلسه تشکیل صندوق های قرض الحسنه روستایی  با حضور مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج تفت، فرمانده حوزه ثارالله نیر و " رادفر" بعنوان تسهیلگر این طرح در مسجد روستای بنادکوک برگزار گردید.
در این جلسه رادفر (تسهیلگر) از چگونگی تشکیل این صندوق، اعضاء تشکیل دهنده، نحوه اداره و چگونگی اعطای وام و ... برای اهالی این روستا توضیحات مهمی را ارائه نمود.
وی از چند نمونه موفق تشکیل این صندوق‌ها در دیگر شهر‌ها و همچنین دیگر مناطق استان یزد برای مردم مثال زد و ابراز امیدواری کرد که با تشکیل این صندوق در بنادکوک هم مردم این روستا هم از مزایای آن بهره‌مند گردند.
همچنین در این نشست دوستانه " کبیری" مسئول بسیج سازندگی شهرستان تفت هدف از تشکیل چنین صندوق‌هایی را ایجاد اشتغال برای جوانان روستا و جلوگیری از مهاجرت این عزیزان بیان نمود و نقش سپاه را  در این طرح بعنوان حامی و تسهیل در روند اجرای طرحی که به دست خود مردم ایجاد و اداره می شود را تشریح کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار